بازداشت فروشنده‌ای که با کارت‌های بانکی مشتریان جمعه بازار را نقره داغ می‌کرد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فروشنده کلاهبرداری که از کارت‌های بانکی مردم پول برداشت می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

بازداشت فروشنده‌ای که با کارت‌های بانکی مشتریان جمعه بازار را نقره داغ می‌کردبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار خلیل واعظی در تشریح این خبر بیان کرد: ۱۶خرداد ماه امسال دو نفر با مراجعه به کلانتری شهر جم مدعی شدند پس از خرید از یک فروشنده در جمعه بازار و برگشت به منزل مقادیری پول از حساب آن‌ها برداشت شده است.

وی افزود: با افزایش شکات به هفت نفر و انتقال پرونده به پلیس آگاهی شهرستان، تحقیقات تخصصی و میدانی با همکاری پلیس آگاهی استان برای شناسایی متهمی که پس از کلاهبرداری متواری شده بود در دستور کار قرار گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر پس از چند روز با تلاش کارآگاهان پلیس هویت متهم که ساکن یکی از شهر‌های استان همجوار بود شناسایی و با اعزام ماموران وی دستگیر و به جم منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه متهم به برداشت غیر مجاز یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از حساب بانکی شهروندان از طریق کپی برداری اطلاعات کارت عابر بانک اعتراف کرد گفت: حساب‌های بانکی و اموال این متهم شناسایی و وی به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار واعظی بر لزوم حفاظت از اطلاعات کارت بانکی تاکید کرد و افزود: شهروندان در هنگام خرید، کارت بانکی و رمز خود را در اختیار فروشنده قرار ندهند و سعی کنند در خرید‌های روزمره از کارت بانکی استفاده کنند که موجودی حساب آن کم باشد.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/

برچسب ها: خواندنی ها ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار