مشهد در مسیر پرچمداری پایتخت محیط‎زیست و توسعه پایدار جهان اسلام

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: مشهد به عنوان برترین شهر کشور از نظر محیط‎زیست و توسعه پایدار جهان اسلام معرفی شد.

مشهد در مسیر پرچمداری پایتخت محیط‎زیست و توسعه پایدار جهان اسلامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به تدابیر اندیشیده شده، مشهد در مسیر پرچمداری پایتخت محیط‎زیست و توسعه پایدار جهان اسلام قرار دارد.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه صیانت از محیط ‎زیست و منابع طبیعی نقش مهمی در رسیدن به توسعه پایدار در شهر‌ها دارد، این مهم از اولویت‎‏های حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری بوده است و در این راستا گام اول در مسیر کسب عنوان «پایتخت محیط زیست و توسعه پایدار جهان اسلام» را برداشته‎ایم.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در مرحله نخست این رقابت، ارزیابی توسط سازمان شهرداری و دهیاری‎های کشور انجام شده و از بین شرکت‎کنندگان شهر‌های با جمعیت بالای ۱۰۰ هزار نفر شرکت کننده، رتبه یک کشور را به خود اختصاص داد.

یعقوبی افزود: همچنین سیاست‌ها و برنامه‌های پیش بینی شده در راستای بهبود محیط زیست و توسعه پایدار مشهد نیز، برای سنجش و ارزیابی در مرحله دوم به آن سازمان ارسال شده است.

او ادامه داد: برنامه‎ریزی مناسب در راستای توسعه فضای سبز و بهبود خدمات شهری و محیط‎زیست صورت گرفته و در ماه‏های پیش رو شاهد نتایج آن در مشهد خواهیم بود.

 

انتهای پیام//ف.ص

 

مشهد رتبه ۱ کشور از نظر محیط‎زیست و توسعه پایدار جهان اسلام

برچسب ها: شهرداری ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.