رئیس پلیس راه ایلام برنامه های اربعین را تشریح کرد

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:موکب داران در خصوص استقرار موکب‌های خود نکات ایمنی را رعایت کنند.

رعایت نکات ایمنی در خصوص استقرار موکب‌ها در اربعین

سرهنگ همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته و به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر به زائران حسینی (ع)، موکب داران باید نکاتی را در حین استقرار موکب‌ها مدنظر قرار دهند.

وی افزود: موکب داران قبل از برپایی موکب‌ها می‌بایست هماهنگی های لازم را با عوامل انتظامی و پلیس راه استان به منظور جانمایی محل موکب‌ها و همچنین جلوگیری از گره‌های ترافیکی داشته باشند.

همتی زاده بیان کرد: پیاده روی اربعین از نماد‌های ارزشمند فرهنگی شیعیان است که امروزه توانسته میلیون‌ها انسان مشتاق به اهل بیت را در یک حرکت منظم دور هم جمع و به یک الگو تبدیل کند.

وی ادامه داد: رعایت نکات ایمنی در خصوص اطلاع رسانی از فاصله‌های تعیین شده قبل از موکب ها، به منظور پیشگیری از انسداد مسیر و وقوع تصادفات امری ضروری است.

رئیس پلیس راه استان ایلام مطرح کرد: مدیریت سرعت قبل از موکب‌ها با نصب تابلو‌های هشداری از فاصله‌های یک هزار، ۲ هزار ، ۴ هزار ، ۶ هزار و ۸ هزار متری موجب کاهش حوادث جاده‌ای به نحو چشمگیری خواهد شد.

وی اظهار کرد: حضور نیرو‌های انتظام بخش متولی موکب در راستای جلوگیری از پارک کردن وسایل نقلیه در معابر در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ن

توجه به نکات ایمنی در استقرار موکب‌های اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.