ایمنی ۱۰۰ درصدی تجهیزات مراکز تفریحی و آبی خراسان رضوی

معاون ارزیابی اداره کل استاندارد خراسان رضوی گفت:تجهیزاتی که در خط بهره برداری مراکز تفریحی و پارک‌های آبی استان استفاده می‌شوند ۱۰۰ درصد گواهینامه بازرسی دارند.

ایمنی ۱۰۰ درصدی تجهیزات مراکز تفریحی و آبی خراسان رضویمحمدی معاون ارزیابی اداره کل استاندارد خراسان رضوی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت:از ابتدای امسال ۳۵۱ دستگاه پملپ شده و همچنین ۱۵۲ گواهینامه برای تجهیزات جدید و فک پملپ شده گواهینامه بازرسی صادر شده است.

او با اشاره به بازرسی‌های انجام شده در مراکز تفریحی استان تصریح کرد: آموزش‌های لازم برای اپراتور‌ها و مدیران فنی شهر بازی‌ها و پار ک‌های ابی، تشکیل جلسات توجیهی و هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی و همچنین برگزاری چند دوره کلاس آموزشی برای مدیران و اپراتور‌ها از جمله اقدامات ما در راستای افزایش کیفیت مراکز تفریحی و آبی استان می‌باشد.

معاون ارزیابی اداره کل استاندارد استان گفت: در سه ماه اول سال تا اکنون ۶۰۲ مورد بازرسی از تجهیزات مراکز تفریحی در استان صورت گرفته است و خراسان رضوی در زمینه تجهیزات تفریحی پارک‌های آبی در سطح کشور رتبه برتر را در اختیار دارد.

محمدی افزود: همچنین استان از نظر وسایل بازی و تجهیزات مراکز تفریحی در سطح کشور جزء سه استان برتر می‌باشد.

انتهای پیام//ح. ص


رتبه برتر استان در زمینه تحهیزات تفریحی پار ک‌های آبی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.