فرماندار سمنان:

عشایر شهرستان سمنان دارای ۴۳ هزار واحد دامی هستند

سیدعباس دانای گفت: سه میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار توازن در سال ۹۷ به عشایر این شهرستان اختصاص یافته است.

عشایر شهرستان سمنان دارای ۴۳ هزار واحد دامی هستند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید عباس دانایی در نشست بررسی مشکلات عشایر شهرستان سمنان با حضور مدیران امور عشایری و به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه عشایر شهرستان سمنان دارای ۴۳ هزار واحد دامی هستند، گفت: سه میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار توازن در سال ۹۷ به عشایر این شهرستان اختصاص یافته که امیدواریم در راستای توزیع نفت، جاده، آب و غیره بتوانیم این اعتبارات را اختصاص دهیم.

وی با بیان اینکه بهسازی، تسطیح، مرمت و تیغ کشی راه‌های عشایری یکی از مطالبات عشایر شهرستان سمنان است که در دستور کار قرار دارد، افزود: با هدف بهبود آبرسانی به این قشر مرمت قنات و انتقال آب در شهرستان صورت گرفته است.

فرماندار سمنان با بیان اینکه در سال ۹۷ تعمیر و مرمت چاه‌های مال داری برای عشایر نیز صورت گرفت، تاکید کرد: رفع مشکلات راه‌های عشایری و تامین آب آشامیدنی انسانی و دامی عشایر در زمره اولویت‌های ما برای این قشر در سالجاری است.

دانایی با بیان اینکه در سال ۹۷ همچنین دو هزار لیتر نفت در دوره ییلاقی عشایر توزیع شده است، گفت: توزیع ۱۰۰ تن جو از طریق شبکه پشتیبانی دام و ۱۵۰ تن به شکل آزاد برای مصرف دامی از دیگر اقداماتی بوده که برای عشایر شهرستان سمنان صورت گرفته است.

وی پرداخت تسهیلات چهاردرصد را نیز در زمره اقدامات دیگر برای عشایر دانست و تصریح کرد: رفع مشکلات عشایری همواره یکی از اولویت‌های مدیریت شهرستان است.

انتهای پیام / م

ارائه تهسیلات چهار درصدی برای عشایر سمنان

 

برچسب ها: تسهیلات ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.