بار عجیبی که همیشه در سفر‌ها همراه ملکه الیزابت است

الیزابت دوم ملکه انگلیس همیشه در سفر‌های سلطنتی خود بار عجیبی به همراه دارد تا هرچه بیشتر به عمر خود اضافه کند.

بار عجیبی که همیشه در سفر‌ها همراه ملکه الیزابت استبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خانواده سلطنتی از هر راهی برای جلوگیری از خطر استفاده می‌کنند تا مبادا خدشه‌ای بر نسل پادشاهی آن‌ها وارد شود. به خصوص ملکه الیزابت که با داشتن ۹۳ سال سن بسیار احتیاط می‌کند تا لطمه‌ای به او وارد نشود. او در سفر‌های سلطنتی همیشه همراه خود «پک خون» خود را حمل می‌کند تا در صورت نیاز از آن استفاده کند و مجبور نشود خون کس دیگری را وارد بدنش کند.

البته ممکن است تنها چیزی که به نظر برسد خود بیمارانگاری (در اصطلاح روان‌شناسی و روان‌پزشکی برای شخصی به کار می‌رود که علی‌رغم برخورداری از سلامت بدنی همچنان خود را بیمار می‌داند.) ملکه باشد. البته شاهزاده فیلیپس و پرنس چارلز نیز این عادت عجیب را دارند و خون خود را در مسافرت‌ها حمل می‌کنند تا در صورت نیاز مجبور به تزریق خون دیگری نشوند.

ملکه همچنین در سفرهایش سه پزشک خبره را در اختیار دارد تا در صورت بیماری به درمان آن‌ها اعتماد کند. او هر ماه مقداری خون اهدا می‌کند تا برای سفرهایش ذخیره نماید؛ بنابراین درست مانند کسی که اهدای خون داوطلبانه دارد عمل می‌کند با این تفاوت که تنها گیرنده این خون، خودش است.

همچنین با توجه به پروتکل سلطنتی دو وارث یک تخت نباید هرگز در یک هواپیما سفر کنند با این حال پرنس ویلیام چندین بار با سه فرزند خود سوار یک هواپیما شدند و این قانون را نقض کردند. علاوه بر آن، ملکه با یک کتری مونوگرام که با چمدان شخصی او ست است برای درست کردن چای مخصوص به سراسر جهان سفر می‌نماید.

انتهای پیام/

چیز عجیبی که ملکه در سفرهایش حمل می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
پس چرا نميميره ا ين عجوزه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۲۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
فقط این نیست میخوان خونشون با عوام مخلوط نشه به عنوان خاندان سلطنتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
بعدازمرگ هم عذابهای مخصوص نصیب آدم میشود
آخرین اخبار