نتایج پژوهش اخیر وزارت کشور انگلیس نشان داد بیش از ۱۷۵۰۰ نوجوان ۱۴ ساله انگلیسی همیشه با خود سلاح حمل می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، داده‌های رسمی وزارت کشور انگلیس نشان می‌دهد بیش از ۱۷۵۰۰ پسر ۱۴ ساله در انگلیس و ولز اعلام کرده اند که چاقو و یا یک سلاح با خود حمل می‌کنند. این آمار و ارقام در گزارشی منتشر شده است که «شاخص‌های خشونت‌های جدی» را در افرادی که در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۱ متولد شده اند، بررسی می‌کند.

نتایج این پژوهش نشان داد ۱۷۵۲۱ نفر از پسران نوجوانی که مورد بررسی قرار گرفتند اعلام کردند در ۱۴ سالگی با خود اسلحه حمل می‌کردند. بر اساس داده‌های وزارت کشور انگلیس، نوجوانانی که تک فرزند هستند و نوجوانانی که بیش از ۴ خواهر یا برادر دارند، بیشتر در معرض اینگونه خشونت‌ها قرار دارند.

این داده‌ها همچنین نشان داد حدود یک سوم آن‌هایی که خود را مسلح می‌کنند، از این سلاح‌ها علیه خودشان استفاده می‌کنند. همچنین احتمال استفاده از مواد مخدر در افرادی که با خود سلاح حمل می‌کنند بیشتر از افراد معمولی است.

بر اساس این پژوهش، قومیت و نژاد افراد هیچ ارتباطی به استفاده آن‌ها از سلاح نداشته است. این پژوهش با کمک داده‌های «مطالعه میلنیوم کوهورت» انجام شد. این پژوهش رفتار نوجوانان ۱۳ تا ۱۵ ساله را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار