در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ارسال یک هزار بسته حمایتی به مناطق سیل زده

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه بقیه الله (عج) گفت: هزار سبد حمایتی حاوی مواد غذایی و بهداشتی به مناطق سیل زده ارسال شده است.

زهیری مدیرکل روابط عمومی دانشگاه بقیه الله (عج) در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: هرساله دانشگاه بقیه الله (عج) به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه مراسم جشن بزرگی برای کارکنان دانشگاه و خانواده‌های آنان از سوی حوزه نمایندگی، ولی فقیه برگزار می‌کند که در این جشن هدیه‌ای به آنها داده می‌شد.

ارسال هزار بسته حمایتی و بیش از ۲۰۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده

وی با اشاره به وقوع سیل و شرایط نابسامان در کشور گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مسائل مردم سیل زده نباید فراموش شوند، کارکنان و پرسنل دانشگاه تصمیم گرفتند تا هزینه برگزاری این جشن بزرگ را برای امدادرسانی به مردم سیل زده اختصاص دهند.


بیشتر بخوانید: رباتی منحصر به فرد برای کمک به مردم مناطق سیل زده


ارسال هزار بسته حمایتی و بیش از ۲۰۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده

۱۰۰ میلیون تومان به خانواده‌ سیل زده داده‌ایم

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه بقیه الله (عج)  با اشاره به اینکه ۱۰۰ میلیون تومان به خانواده‌ سیل زده داده‌ایم،‌ افزود: کمک‌های دانشگاه بر اساس دو بخش ارسالی بود که در مرحله اول ۱۰۰ میلیون تومان برای مناطق سیل زده ارسال کردیم و در بخش دیگر بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان برای کمک به سیل زدگان درنظر گرفته شد و پس از مشخص شدن روستا‌های هدف، صبح امروز جمعی از کارکنان دانشگاه هزار سبد حمایتی حاوی مواد غذایی و بهداشتی را برای ارسال به مناطق سیل زده آماده کردند.

ارسال هزار بسته حمایتی و بیش از ۲۰۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار