دیدار مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با هنرمندان معلول کرمانشاهی

جمعی از هنرمندان تئاتر معلولان کرمانشاهی با مدیرکل بهزیستی استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،اختیاری معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به موفقیت‌های گروه هنری معلولان کرمانشاهی در جشنواره‌های استانی و کشوری، گفت : هنرمندان معلول فعالیت خود را بیش از یک دهه است که آغاز کرده اند و تاکنون موفق به دریافت مقام‌های برتر شده اند.

وی گفت : کسب مقام برتر در جشنواره رادیویی معلولان، جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان، جشنواره تئاتر بین المللی فجر و دیگر جشنواره‌ها از جمله موفقیت‌های هنرمندان معلول بوده است.

رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : بهزیستی از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود خود برای هنرمندان استفاده خواهد کرد و در این زمینه کوتاهی نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: موفقیت شما هنرمندان عزیز در سطح استان و کشور برای بهزیستی افتخار است و شنیدن اخبار درخشش شما در این عرصه خستگی را از تن مسئولان به در می‌کند.

وی فعالیت‌های هنری را فرصتی برای حضور و درخشش معلولان در جامعه با تحقق این شعار که "معلولیت محدودیت نیست" دانست و عنوان کرد: هنردرمانی می‌تواند موجب انگیزه در افراد دارای معلولیت برای رسیدن به اهداف آن‌ها باشد.

گلنار اکبری کارگردان گروه هنری معلولان کرمانشاه با اشاره به مشکلات بخش هنر معلولان خواستار حمایت مدیرکل بهزیستی استان برای معرفی و موفقیت هنرمندان در سطح کشوری و تشکیل انجمن تئاتر معلولان شد .

 

 

انتهای پیام/د

هنرمندان معلول فعالیت خود را بیش از یک دهه که آغاز کرده اند

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.