بسته اخبار حوادث امروز ۳ مرداد ماه ۹۸؛

دزدان بوقلمون در دام پلیس گرفتار شدند / کشف ۲ تن شیرخشک در بازرسی از یک انبار در زاهدان

مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۳ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دزدان بوقلمون در دام پلیس گرفتار شدند / کشف ۲ تن شیرخشک در بازرسی از یک انبار در زاهدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز پنجشنبه ۳ مردادماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دزدان بوقلمون در دام پلیس گرفتار شدند

سرهنگ غلامرضا میرشکاری جانشین انتظامی شهرستان زابل گفت: روز گذشته ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ مدرس هنگام گشت زنی در یکی از خیابان‌های سطح شهر به ۲ مرد جوان که سراسیمه از یک منزل مسکونی با ۵ طوقه بوقلمون خارج شدند، مظنون شدند.

او افزود: با توجه به تناقض گوئی‌های این دو مرد جوان آن‌ها را به کلانتری منتقل و با احضار مالک منزل مشخص شد بوقلمون‌ها را در غفلت صاحبخانه که درب حیاط باز بوده سرقت کرده اند.

سرهنگ میرشکاری بیان داشت: متهمان که ۲ دوست قدیمی اند در ادامه بازجوئی‌های با توجه به گزارش سرقت‌های مشابه با هماهنگی مقام قضائی مورد بازجوئی‌های قرار گرفتند و به ۶ فقره سرقت دیگر طیور در سطح شهر زابل اعتراف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان زابل خاطر نشان کرد: متمهان پس از بازجوئی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

وی در ادامه از شهروندان خواست موارد ذیل را در پیشگیری از سرقت جدی بگیرند:

در‌ها را قفل کنید، بسیاری از سرقت‌ها بدون استفاده از زور صورت می‌گیرد درواقع این بدین معنی است که بسیاری از مردم خانه خود را بدون قفل کردن در و پنجره‌ها ترک می‌کنند.

قبل از ترک خانه مطمئن شوید که در ورودی پارکینگ‌ها به داخل منزل قفل هستند. برای جلوگیری از سرقت تمامی قفل‌های در و پنجره‌ها را به قفل‌های قوی‌تر تغییر دهید.

هوشیار باشید؛ اگر متوجه شدید که در اطراف شما فعالیت‌های مجرمانه توسط سارقان صورت گرفته به امنیت توجه بیشتری کنید. این توجه می‌تواند راهی برای محافظت از خانه و امنیت شما باشد.

کشف ۲ تن شیرخشک در بازرسی از یک انبار در شهر زاهدان

علی سرحدی گفت سرپرست پلیس امنیت عمومی استان سیستان و بلوچستان : با کسب خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی مواد غذایی احتکار شده توسط فردی سودجو در یک انبار در حاشیه شهر زاهدان موضوع در دستور کار تیمی از پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی پس از بررسی صحت خبر با هماهنگی قضائی به همراه نمایندگانی از اداره تعزیزات حکومتی و صنعت و معدن وارد عمل شدند و در بازرسی از این انبار ۲ تن شیرخشک قاچاق کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ارزش شیرخشک‌های کشف شده ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضائی انبار مذکور پلمب و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.


اتوبوس حامل یک میلیارد ریال کالای قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ حیدر علی کیخای مقدم  فرمانده انتظامی شهرستان چابهار  گفت: روز گذشته ماموران دایره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ورودی شهر چابهار به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند.

او افزود: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن مقادیری زیادی کالای قاچاق شامل نگین لباس، قطعات موتورسیکلت، لیوان و کاغذ دیواری قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

سرهنگ کیخای مقدم با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالا‌های کشف شده یک میلیارد ریال برآورد شده خاطر نشان کرد: خودرو اتوبوس توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار