ماندگاری هوای گرم در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت:هوای گرم در خراسان رضوی تا یک هفته دیگر ماندگار است.

ماندگاری هوای گرم در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز شنبه گفت: بیشینه دمای هوای مناطق مختلف خراسان رضوی در روز یکشنبه نسبت به امروز ۲ تا سه درجه سلسیوس افزایش می‌یابد به طوریکه این میزان در مشهد به ۴۰ درجه خواهد رسید.

او تصریح کرد: بیشینه دمای مشهد تا پایان هفته جاری بین ۳۸ تا ۴۰ درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود و برای مناطق گرمسیری حدود ۴۵ درجه پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از افزایش موقت ابر و احتمال رگبار پراکنده باران طی عصر امروز و فردا در خراسان رضوی به ویژه در شمال غرب این استان خبر داد.

فاروقی افزود: برای امروز وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با گرد و خاک به ویژه در جنوب شرقی و بخش‌های مرکزی استان خراسان رضوی پیش بینی شده است.

او تصریح کرد: فریمان با کمینه دمای ۱۵ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای ۴۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان‌های تربت حیدریه و خواف با سرعت ۶۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

 

انتهای پیام//ع.م

 

ماندگاری هوای گرم در خراسان رضوی تا یک هفته دیگر ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.