ساماندهی دستفروشان بیرجند با ایجاد روز بازار

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: با تبدیل بازار بلوار مسافر به روز بازار از هفته جاری، دستفروشان ساماندهی می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،خسروی،رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: شهرداری بیرجند به‌عنوان یک نهاد اجتماعی و خدماتی با ایجاد و توسعه روز بازار‌ها به دنبال خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان است.


او افزود: روز بازار‌ها به‌صورت مستقیم منجر به اشتغال‌زایی و تأمین معیشت شهروندانی می‌شود که از این راه امرار معاش می‌کنند که به‌طورقطع و یقین این امر منجر به کاهش معضلات اجتماعی در جامعه خواهد شد.


رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی با تأکید بر افزایش روز بازار‌ها در نقاط مختلف شهر بیرجند در راستای ساماندهی دستفروشان در بازار‌ها گفت: با افزایش این بازار‌ها به دنبال انضباط بخشی و ساماندهی این قشر از جامعه هستیم.


خسروی با اشاره به درخواست شهروندان مبنی بر جمع آوری دستفروشان یادآور شد: افزایش روز بازاردر سطح شهر‌ها منجر به ایجاد نشاط و شادابی برای شهروندان و خانواده‌ها است.


او افزود: جلسات مستمری درباره تشکیل بازار‌های جدید و کاهش موارد رفع سد معبر در سطح شهر بیرجند تشکیل‌شده که با به ثمر رسیدن نتایج این تلاش‌ها، شاهد بهبود منظر عمومی و ساماندهی این مشاغل در شهر خواهیم بود.


خسروی ابراز امیدواری کرد با همکاری که اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری دارد، کلیه ماشین‌های سیار میوه و تره بار از سطح شهر جمع آوری و به محل این روز بازار هدایت گردد.


گفتنی است بازار فروش محصولات محلی واقع در بلوار مسافر، بیش از ۲۶۵ غرفه داشته که پس از بررسی‌های لازم پیشنهاد گردیده از هفته جاری بصورت آزمایشی فعالیت در آن به عنوان روز بازار انجام گردد.
انتهای پیام/ب


دستفروشان بیرجند ساماندهی می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار