مهم‌ترین حوادث امروز، ششم مرداد استان مرکزی سال ۹۸ را در این بسته خبری بخوانید.

توقیف قطعات خودرویی قاچاق/ دستگیری ۶۰ نفر در طرح پلیس / کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق / دستگیری مواد فروش حین توزیع/ توقیف ۲ تن گردوی قاچاق / توقیف کیس‌های رایانه‌ای قاچاقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین  اخبارحوادث امروز ششم  مرداد سال ۹۸ استان مرکزی به شرح زیر است:

توقیف قطعات خودرویی قاچاق

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک از توقیف خودرو حامل قطعات خودروی قاچاق خبرداد.

سرهنگ مختاری افزود: یک دستگاه خودرو سواری حامل انواع قطعات خودروی خارجی قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در عملیات پلیس این شهرستان توقیف شد.

وی اضافه کرد: راننده خودرو در عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

دستگیری ۶۰ نفر در طرح پلیس

سرهنگ شمس بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان محلات از اجرای طرح عملیاتی پلیس این شهرستان در پاکسازی نقاط جرم‌خیز خبر داد و گفت: در این عملیات ۶۰ نفر به دلیل انجام جرایم حوزه مواد مخدر دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند.
سرهنگ شمس بیرانوند افزود: در این عملیات بیش از ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان خمین ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه کامیون در این شهرستان کشف شد.

راننده خودرو پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری مواد فروش حین توزیع

سرهنگ پرویز اسدی فرمانده انتظامی شهرستان ساو هگفت: در پی اعلام گزارش‌هایی از شهروندان در زمینه فعالیت افردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت و سرانجام با مراقبت‌های نامحسوس مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان ساوه، زمانی که این افراد با یک دستگاه موتورسیکلت در حال خرید و فروش مواد مخدر بودند، در یکی از محله‌های شهرستان، دستگیر شدند.

سرهنگ اسدی افزود: در بازرسی از این افراد مقدار ۵۰۰ گرم تریاک کشف و متهمان برای برخورد قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

توقیف ۲ تن گردوی قاچاق

سرهنگ علی هاشمی فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس، مأموران پلیس این شهرستان در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق از محور‌های مواصلاتی این شهرستان با خبر شده وموفق شدند در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان، خودروی مورد نظر را شناسایی و در عملیاتی خودرو را توقیف کنند.

سرهنگ هاشمی افزود: در بازرسی از کامیون مورد نظر مقدار، دو تن گردوی خارجی قاچاق، به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف و یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

توقیف کیس‌های رایانه‌ای قاچاق

سرهنگ محمد عقیل سلگی فرمانده انتظامی شهرستان شازند از توقیف یک دستگاه خودروی سواری حامل ۵۰ عدد کیس رایانه خارجی قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در عملیات پلیس شهرستان شازند در هنگام کنترل خودرو‌های عبوری خبر داد.

سرهنگ سلگی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.