پشتیبانی تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی از AirPlay 2 اپل

تلویزیون‌های دارای هوش مصنوعی ال‌جی از AirPlay 2 اپل و HomeKit پشتیبانی می‌کنند.

پشتیبانی تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی از AirPlay 2 اپلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو ماه بعد از این که سامسونگ اعلام کرد که بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند این شرکت از AirPlay 2 پشتیبانی می‌کنند، نوبت به ال‌جی رسید که حرکتی به این سمت کند. اگر صاحب تلویزیون‌های جدید شرکت ال‌جی باشید، از شنیدن این خبر خوشحال می‌شوید؛ قرار است تلویزیون‌های دارای هوش مصنوعی ال‌جی از AirPlay 2 اپل پشتیبانی کنند. ال‌جی اعلام کرده است در کنار AirPlay 2، تلویزیون‌های این شرکت از HomeKit هم پشتیبانی خواهند کرد. هر دو قابلیت قرار است از طریق آپدیت نرم‌افزاری برای تلویزیون‌های OLED، نانوسل و تلویزیون‌های UHS با توانایی هوش مصنوعی ThinQ سال ۲۰۱۹ ال‌جی ارائه شوند.

AirPlay 2 چیست؟

اگر نمی‌دانید که AirPlay 2 چیست و چه کاری انجام می‌دهد، مروری سریع می‌کنیم با کارهایی که تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی سازگار با این فناوری می‌توان انجام داد. اول از همه، با این فناوری، کاربران قادر خواهند بود که محتوای خود شامل فیلم یا هر چیز دیگری را با آیفون، آیپد یا رایانه مک خود با دستگاه تلویزیون استریم کنند. کارایی دوم این فناوری این است که کاربران از این پس می‌توانند فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی موردعلاقه خود را از طریق برنامه Apple TV مستقیم روی تلویزیون هوش مصنوعی ال‌جی تماشا کنند. پادکست‌ها، موسیقی و موسیقی‌های داخل آرشیو گوشی یا سرویس‌های استریم به راحتی از طریق تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی یا دستگاه‌های سازگار با AirPlay 2 قابل پخش هستند.

پشتیبانی تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی از AirPlay 2 اپل


بیشتر بخوانید: اپل در تگزاس کارخانه جدید تاسیس می‌کند


از طرفی، HomeKit به کاربران اجازه می‌دهد یک خانه هوشمند را با برنامه Home یا دستیار صوتی سیری دستگاه‌های اپل کنترل کنند. کافی است، به سادگی برنامه Home را روی تلویزیون هوشمند ال‌جی نصب کرد و کاربران می‌توانند تلویزیون را کنترل کنند. دستگاه ال‌جی سازگار با این برنامه می‌توانند به راحتی، وارد صحنه شوند و با دیگر لوازم جانبی HomeKit همراه شوند.

بر اساس گفته‌های مهندسان ال‌جی، پشتیبانی از AirPlay 2 اپل و HomeKit در بیش از ۱۴۰ کشور دنیا برای تلویزیون‌های ذکر شده در هفته جاری فعالسازی خواهد شد.

انتهای پیام/

تلویزیون ال‌جی از AirPlay 2 اپل پشتیبانی می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار