معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خبر داد؛

بازگشت ساعت کاری ادارات سیستان وبلوچستان به روال عادی

معاون توسعه منابع استانداری سیستان و بلوچستان گفت:ساعت کاری ادارات استان از شنبه ۱۲مردادماه به حالت عادی برمی‌گردد.

بازگشت ساعت کاری ادارات به روال عادیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سیده ثریا سید زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ساعات کاری ادارات، سازمانها، نهادها، بانک‌ها  که به دلیل مدیریت مصرف برق ساعات کاری آنان تغییر یافته بود، از روزشنبه ۱۲ مردادماه طبق روال قبلی خواهد بود.

او افزود: به منظور تسهیل در خدمات رسانی دستگاه‌های اجرایی از شنبه ۱۲ مردادماه ساعت کار ادارات به حالت عادی خود باز می‌گردد.

او تصریح کرد: با تغییر ساعت در چند ماه گذشته کاهش مصرف برق در ادارات و دستگاه‌های اجرایی را شاهد بودیم.

سیدزاده  افزود: استفاده از ساز و کار‌های کاهش مصرف، نظیر تنظیم دمای محیط کار با حداقل ۲۵ درجه سانتیگراد، از مدار خارج نمودن سیستم‌های سرمایشی و روشنایی پس از پایان وقت اداری مدنظر مجموعه‌ی آن دستگاه قرار گیرد.

سید زاده اظهار داشت: بر همین اساس در نامه‌ای بازگشت ساعت کاری به روال گذشته به تمامی دستگاه‌ها و ادارات دولتی سیستان و بلوچستان ابلاغ شد.

او بیان کرد: تغییر ساعت کاری از شنبه ۱۲ مرداد در ادارات دولتی سیستان و بلوچستان اعمال می‌شود و کارکنان این دستگاه‌ها باید شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۱۴:۳۰ و روز‌های پنجشنبه ساعت ۷ تا ۱۳:۳۰ با حضور در ادارات به خدمات رسانی به مردم و انجام وظایف محوله بپردازند.

 ۱۸ خرداد امسال همزمان با تشدید گرما در شهر‌های سیستان و بلوچستان ساعت کاری ادارات دولتی با هدف صرفه جویی و مدیریت مصرف برق تغییر کرد به طوری که تا امروز کارکنان دستگاه‌های اجرایی روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ٦ تا ١٣ و روز‌های پنجشنبه از ساعت ٦ تا ١٢ برای خدمات رسانی به مردم و انجام وظایف محوله در محل کار خود حاضر می‌شدند.

انتهای پیام/ع

ساعت کار ادارات سیستان وبلوچستان  به حالت عادی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار