فرمانده سپاه لرستان خبر داد؛

رژیم صهیونیستی در بدترین وضعیت امنیتی به‌سر می‌برد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: مشروعیت جهانی نظام جمهوری اسلامی و همچنین تقویت اقتدار ملی از جمله دستاوردهای عملیات غرورآفرین مرصاد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  ظهر امروز مراسم بزرگداشت سی و یکمین سالگرد حماسه عملیات افتخارآفرین مرصاد با حضور جمعی از ایثارگران و خانواده شهدا در سالن بانک صادرات استان لرستان برگزارشد.

سردار مرتضی کشکولی ضمن گرامی‌داشت یاد شهدا، اظهار کرد: ملت ایران همواره هوشیار و بصیر بوده و از خواص همیشه جلوتر عمل کرده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: رجوی در دهه 50 به دلیل شخصیت ضعیف همه سران کادر را در زندان لو داد و در نهایت همه شورای مرکزی سازمان در دادگاه نظامی آن دوره به اعدام محکوم شدند، اما به دلیل همکاری با ساواک رجوی با یک درجه تخفیف به حبس ابد محکوم شد.

وی با بیان اینکه مسعود رجوی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از اعلام کاندیداتوری برای ریاست جمهوری اما به دلیل نپذیرفتن اصل قانون اساسی و رد صلاحیت، ائتلاف خود را با بنی‌صدر در اسفند 59 آغاز کردند، گفت: با شوروی مذاکره کردند که با حذف حزب توده، سازمان را جایگزین کند که البته مورد مخالفت شوروی سابق قرار گرفت.

کشکولی تصریح کرد: همزمان با جنگ مسلحانه، ترور شخصیت‌های انقلابی همچون ائمه‌جمعه و روسای جمهور را در سال 60 آغاز کردند، همزمان با جنگ با عداق مبارزه سختی را با منافقین داشتیم و در بهمن ماه همان سال آخرین خانه تیمی سازمان منافقین در کشور تخریب شد.

وی با تاکید بر اینکه منافقین در طی این سال‌ها هرگز از فکر توطئه علیه انقلاب اسلامی کوتاه نیامد، افزود: پس از تشکیل ارتش به اصطلاح آزادی‌بخش به پاسگاه‌ها و خطوط مرزی کشور حمله کردند و با نفوذ عناصر داخلی، از غفلت مسؤولین و مردم درگیر جنگ سوءاستفاده کرده و به قتل عام نیروهای انقلابی می‌پرداختند.

این مسوول اظهار داشت: منافقین به دنبال اجرایی کردن عملیات فروغ جاویدان در 31 شهریور سال 67 با هدف براندازی بودند اما نقشه شوم آن‌ها با هوشمندی امام مبنی بر پذیرش قطعنامه نقش بر آب شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به طراحی پنج مرحله‌ای منافقین برای تشکیل حکومت محلی و سقوط نظام در شهرهای ایران گفت: اکثر نیروهای منافقین طی دو روز عملیات مرصاد به درک واصل شدند و این مهم پیروزی بزرگی در زمان جنگ تحمیلی محسوب شد.

کشکولی، مشروعیت جهانی نظام جمهوری اسلامی و همچنین تقویت اقتدار ملی را از جمله دستاوردهای عملیات غرورآفرین مرصاد برشمرد و گفت: اکنون و پس از 40 سال راهبردهای استکبار همیشه با شکست مواجه و مغلوب اراده و اتحاد ملت ایران شده است.

کشکولی با بیان اینکه امروز چهار راهبرد صد ساله آمریکا با شکست قطعی روبه‌رو شده‌است، گفت: یکی از راهبردهای آمریکایی‌ها این بود که می‌گفتند امنیت رژیم صهیونستی راهبرد ماست ولی امروز رژیم صهیونیستی در بدترین وضعیت امنیتی به‌سر می‌برد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در دومین راهبرد همیشه می‌گفتند حفظ امنیت شرکای ما راهبرد است، خاطرنشان کرد: تأمین امنیت انرژی در خلیج فارس سومین راهبرد آمریکا بود ولی امروز می‌گویند به ما ربطی ندارد و انگلیس خودش از نفتکش‌هایش دفاع کند. هم‌چنین می‌گفتند امنیت شهروند آمریکایی خط قرمز ماست ولی امروز در عراق، افغانستان و اقصی نقاط جهان از آمریکایی‌ها کشته می‌شود ولی کاری نمی‌کنند.

انتهای پیام/د

مشروعیت جهانی نظام جمهوری اسلامی و تقویت اقتدار ملی از دستاوردهای عملیات مرصاد بود

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار