خیرین سلامت لرستان ۲۵۷ میلیارد تومان کمک کردند

رئیس مجمع خیرین سلامت لرستان گفت: خیرین سلامت به کمک دانشگاه علوم پزشکی استان ۲۵۷ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت اماکن پزشکی و تجهیزات پزشکی هزینه کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  نادر همتی رئیس مجمع خیرین سلامت لرستان گفت: خیرین سلامت به کمک دانشگاه علوم پزشکی استان ۲۵۷ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت اماکن پزشکی و تجهیزات پزشکی هزینه کرده اند.

 همتی روز چهارشنبه در جلسه مجمع خیرین سلامت بروجرد که با حضور رئیس مجمع خیرین سلامت کشور در هتل زاگرس بروجرد برگزار شد افزود: سهم خیرین در کمک به ساخت پروژه‌ها و خرید تجهیزات پزشکی در لرستان ۱۳۷ میلیارد تومان می‌باشد.

وی اظهار داشت: خیرین سلامت در همه شهرستان‌های لرستان دفتر دارند و کار‌های بزرگی در حوزهسلامت به همت خیرین لرستانی انجام شده است.

رئیس مجمع خیرین سلامت لرستان گفت: به همت خیرین مجهزترین مرکز شیمی درمانی با اعتبار یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد راه اندازی شده است.

همتی افزود: خیرین در شهرستان‌های بروجرد، ازنا، الیگودرز و پلدختر و نورآباد و کوهدشت نیز خدمات قابل توجهی به حوزه بهداشت و درمان داشته اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: سیل اخیر در لرستان محرومیت این استان را مضاعف کرد.

فرهادی افزود: استان لرستان یکی از استان‌های محروم کشور است که رتبه آن در کشور ۲۵ می‌باشد.

وی اظهار داشت: با توجه به کمک‌های خوب مردم کشورمان به مناطق سیل زده لرستان، ولی همچنان کمبود‌ها وجود دارد.

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تا زمانی که پروژه‌های بهداشتی و درمانی خیرین در استان لرستان به سرانجام برسد در خدمت خیرین هستیم.

انتهای پیام/ر

کمک ۲۵۷ میلیارد تومانی خیرین سلامت لرستان 

برچسب ها: وزارت بهداشت ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار