تخصیص اعتبارات مالی قابل توجه برای هیات های ورزشی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان گفت: اعتبارات خوبی از منابع مالی برای هیات های ورزشی و تهیه اقلام ورزشی و برگزاری مسابقات تخصیص می یابد.

تخصیص اعتبارات مالی قابل توجه برای هیات های ورزشیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان طی بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان محلات در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به موافقت نامه‌ای که در پیش رو داریم اعتبارات خوبی از منابع مالی در زمینه تهیه اقلام ورزشی و برگزاری مسابقات تخصیص می‌یابد.

وی تخصیص منابع مالی برای هیات‌های ورزشی در سال گذشته را مورد توجه قرار داد و گفت: کمک به هیات‌های ورزشی استان‌ها بیش از ۴ میلیارد تومان در سال گذشته بوده و ۷۰۰ میلیون تومان هم برای تامین اقلام ورزشی برای مناطق کمتر برخوردار در نظر گرفته شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان در خصوص بهره برداری از پروژه‌های نیمه تمام در سال جاری ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم در سال جاری و آینده بتوانیم بخش عمده‌ای از این پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

وی ادامه داد: برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه سالن ورزشی یک هزار نفری شهرستان محلات ۲۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

فرامرزیان در ادامه سفر خود، برای بازدید از مجتمع فرهنگی ورزشی خورشید با پیشرفت ۷۰ درصدی و اعتبار هزینه شده ۱۲ میلیارد ریال و افتتاح سالن چند منظوره روستای فرنق، وارد خمین شد.

انتهای پیام/ ر

سفر معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان به اراک

برچسب ها: جوانان ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.