اجرای پروژه شبکه توزیع گاز توسعه شهرک صنعتی مشهد کلات

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: مناقصه و تعیین شرکت مجری پروژه اجرای طرح شبکه توزیع گاز توسعه شهرک صنعتی مشهد کلات برگزار می شود.

اجرای پروژه شبکه توزیع گاز توسعه شهرک صنعتی مشهد کلاتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در بازدید از فاز توسعه شهرک صنعتی مشهد کلات، گفت: امسال نیز طرح‌های مختلف عمرانی پیش‌بینی شده و با توجه به در نظر گرفتن اولویت‌ها و ضرورت‌های موجود در هر شهرک صنعتی با سرعت و کیفیت بالا اجرایی خواهد شد.

او افزود: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال و به طول ۱۶ کیلومتر و در مدت پنج ماه به انجام خواهد رسید.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: با اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه گاز، وضعیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در حوزه گاز‌رسانی، مطلوب‌تر خواهد شد.

او با تاکید بر کیفیت در اجرای طرح‌های عمرانی و لحاظ سرعت در انجام پروژه‌ها، بیان کرد: شهرک صنعتی مشهد کلات در زمینی به مساحت ۲۲۰ هکتار ایجاد شده که با توجه به شرایط مناسب این شهرک، بستر لازم برای سرمایه گذاران فراهم است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی افزود: عملیات اجرای زیرساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با هدف کاهش دغدغه تولیدکنندگان و صنعتگران و در جهت تکمیل و تجهیز شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می‌شود.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

 

 اجرای زیرساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای کاهش دغدغه تولیدکنندگان و صنعتگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.