جلیلی: رکورد ملی پوشان در بازی‌های جهانی تایلند برای هفته اول لیگ وزنه برداری لحاظ می‌شود

رئیس کمیته مسابقات لیگ وزنه برداری گفت: اگرباشگاه‌های لیگ تمایل داشته باشند، همان رکوردی که وزنه برداران در بازی‌های تایلند به ثبت می‌رسانند را برای هفته اول لیگ در نظر می‌گیریم.

محسن جلیلی رئیس کمیته مسابقات (سازمان لیگ برتر وزنه‌برداری) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص جلسه‌ای که بین اعضای فدراسیون وزنه برداری با نمایندگان تیم‌های حاضر در این لیگ برگزار شده است، یبان کرد: جلسه‌ای را برگزار کردیم و تاریخ شروع هفته اول مسابقات را هم مشخص کردیم که طبق آن، رقابت‌های لیگ برتر وزنه برداری در هفته نخست از ۵ مهر ماه آغاز می‌شود. تیم‌هایی که خواستار حضور در این رقابت‌ها هستند موظفند تا تاریخ ۲۳ و ۲۴ شهریور ماه قرارداد ورزشکاران خود را به فدراسیون وزنه برداری ارائه دهند.

جلیلی: رکورد ملی پوشان در بازی‌های جهانی تایلند برای هفته اول لیگ وزنه برداری لحاظ می‌شود/ حضور اسپانسر‌ در لیگ به پخش زنده تلویزیونی بستگی دارد

رکورد ملی پوشان در بازی‌های جهانی تایلند، برای هفته اول لیگ وزنه برداری لحاظ می‌شود

جلیلی درباره همزمان شدن رقابت‌های هفته اول لیگ برتر وزنه برداری با بازی‌های جهانی تایلند اظهار داشت: طبیعتا در آن برهه تراکم مسابقات بسیار زیاد است و وزنه برداری رشته‌ای نیست که در آن ورزشکار هر روز وزنه بزند. مسابقات هفته اول را همزمان با بازی‌های جهانی تایلند برگزار می‌کنیم، اما نکته حائز اهمیت این است که وزنه بردارانِ ملی پوش، همان رکوردی که در بازی‌های جهانی به ثبت می‌رسانند را نتیجه آن‌ها برای رقابت‌های هفته اول لحاظ می‌کنیم. البته با هماهنگی که دیروز با باشگاه‌های متقاضی حضور در لیگ داشتیم، قرار شد که اگر باشگاه‌ها به این موضوع تمایل داشته باشند همان رکوردی که وزنه برداران ملی پوش شان در بازی‌های تایلند ثبت می‌کنند را برای هفته اول لیگ در نظر بگیریم.

جلیلی: رکورد ملی پوشان در بازی‌های جهانی تایلند برای هفته اول لیگ وزنه برداری لحاظ می‌شود/ حضور اسپانسر‌ در لیگ به پخش زنده تلویزیونی بستگی دارد

برگزاری لیگ در شهرستان‌ها به تیم‌های حاضر در لیگ بستگی دارد

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر وزنه برداری درخصوص میزبانی رقابت‌های لیگ برتر در شهرستان‌های کشور گفت: این موضوع بستگی به تمایل تیم‌های شهرستانی حاضر در لیگ دارد و اگر قرار شد که بازی‌ها در شهرستان‌ها  برگزار شود حتما این موضوع را هم در نظر خواهیم گرفت.

در ۲ هفته رقابت‌های جوانان و بزرگسالان را به صورت مشترک برگزار می‌کنیم

جلیلی درمورد برنامه دیگر هفته‌های لیگ برتر وزنه برداری تصریح کرد: در بخش جوانان رقابت‌ها را در ۳ هفته برگزار می‌کنیم، اما برای رقابت‌های بزرگسالان، بازی‌ها در ۴ هفته انجام خواهد شد. اما موضوع دیگر این است که رقابت‌ها در هفته اول و سوم در بخش جوانان و بزرگسالان به صورت مشترک برگزار می‌شود و به نوعی می‌توان گفت که رقابت‌های لیگ وزنه برداری در ۵ هفته امسال برگزار می‌شود.

جلیلی: رکورد ملی پوشان در بازی‌های جهانی تایلند برای هفته اول لیگ وزنه برداری لحاظ می‌شود/ حضور اسپانسر‌ در لیگ به پخش زنده تلویزیونی بستگی دارد

حضور اسپانسر‌ها در لیگ به پخش زنده تلویزیونی بستگی دارد

او در خصوص نبود اسپانسر در لیگ برتر وزنه برداری گفت: ما به تنهایی نمی‌توانیم اسپانسر را به لیگ وزنه برداری بیاوریم. اینکه ما تمایل داریم تا رقابت‌های لیگ وزنه برداری در تهران برگزار شود، به دلیل پخش زنده بازی‌ها است. از طرفی اگر بازی‌ها پخش زنده تلویزیونی داشته باشد، اسپانسر‌ها هم تمایل پیدا می‌کنند تا به وزنه برداری هم ورود کنند. البته ما هم از طریق فدراسیون وزنه برداری پیگیر پخش زنده تلویزیونی هستیم.


بیشتر بخوانید: 

تاخیر در آغار لیگ برتر وزنه‌برداری

آغاز فرآیند درمان سهراب مرادی زیر نظر پزشک ایرانی

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در مازندران برگزار می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات محسن جلیلی در خصوص لیگ برتر وزنه برداری  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار