بازدید دادستان کرمان از مراجع قضایی و انتظامی شرق استان کرمان

دادستان کرمان از دادسرا‌ها و مراجع انتظامی و زندان مرکزی شهرستان بم و بازداشتگاه‌های شرق استان کرمان بازدید کرد.

بازدید دادستان کرمان از مراجع قضایی و انتظامی شرق استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صبح امروز، دادستان کرمان از دادسرا‌ها و مراجع انتظامی و زندان مرکزی شهرستان بم و بازداشتگاه‌های شرق استان کرمان بازدید کرد.

 دادخدا سالاری دادستان کرمان گفت:هیچ کس درهیچ رده‌ای حق تعرض به حقوق شهروندی را ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بیان داشت: در اجرای دستورات رئیس قوه قضاییه مبنی بر رعایت حقوق مراجعین و اصحاب پرونده در مراجع قضایی و ضابطان قوه قضاییه، دادستان کرمان به اتفاق معاونین دادسرا در اجرای مواد ۲۷ و ۳۳ قانون آیین دادرسی کیفری و قانون حفظ حقوق شهروندی از دادسرا‌ها و مراجع انتظامی و زندان مرکزی شهرستان بم و بازداشتگاه‌های شرق استان کرمان بازدید کرد.

سالاری افزود:در قالب یک اکیپ ۳۰ نفره قضایی از تمامی کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و پلیس‌های تخصصی و زندان مرکزی کرمان نیزمورد بازدید به عمل آمد.

او بیا ن داشت: با توجه به تأکیدات مکرر رئیس قوه قضاییه مبنی بر رعایت حقوق مردم و حفظ کرامت مراجعین، رعایت این اصل به عنوان خط قرمزدستگاه قضایی در بازدید‌ها لحاظ و بنا بر آن است که هیچ کس در هیچ رده‌ای به خود اجازه نداده که این اصل را مورد تعرض قرار دهد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان تاکید کرد: این بازدید‌ها به طور منظم و سرزده ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/س

بازدید دادستان کرمان از مراجع قضایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار