سایت دفن زباله در ایذه کجا احداث می‌شود؟

شهردار ایذه به تشریح وضعیت احداث سایت دفن زباله در این شهرستان پرداخت.

غلامحسین اسدی شهردار ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص سایت دفن زباله در این شهرستان گفت: نزدیک ۳۰ سال است که زباله‌های شهرستان در یک روستا دفن می‌شد و زمین مربوطه بهترین شرایط را برای دفن داشت.

او افزود: برخی مواقع رو زباله‌ها خاک ریخته می‌شد و جاده دسترسی به سایت از وسط روستا عبور می‌کرد.

اسدی بیان داشت:سال پیش به کمک شورا‌ها مبلغ یک و نیم میلیارد تومان برای اولین بار به منظور ایجاد مکانی برای دفن زباله اختصاص یافت و مشاوره‌های برای این کار صورت گرفت.

طرح ایجاد سایت دفن زباله به کار گروه بررسی در استان رفت و تاییده‌های لازم را گرفت سازمان آب و برق خوزستان و محیط زیست نیز مجوز لازم در این خصوص را دادند.

این مقام مسئول ادامه داد: دیواره‌های پیش ساخته برای این سایت خریداری شد و مبلغی نزدیک به ۷۰۰ میلیون برای آن هزینه شد و به محض شروع به کار دهیار‌ها خواسته‌های داشتند که شهرداری نتوانست آن‌ها را محقق کند و مخالفت‌های با این کار صورت گرفت.

او افزود: جایگاه دفن زباله با ید یک کیلومتر از محل سکونت مردم فاصله داشته باشد و این روستا نزدیک به ۲ هزار و ۴۰۰ متر از محل سکونت اهالی فاصله داشت و ما باز در جای دیگر زمین برای احداث سایت زباله پیدا کردیم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.