رئیس فدراسیون اسکیت؛

به زودی فرایند نحوه‌ی آموزش و صدور گواهی نامه به استان‌ها ابلاغ می‌شود

رئیس فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران دغدغه امروز این فدراسیون را بخش آموزش یکپارچه برای استان‌ها دانست و گفت: به زودی فرایند نحوه‌ی آموزش و صدور گواهی نامه به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بهمن محمدرضایی، رئیس فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت اسکیت استان کرمان که با حضور کریم زاده سرپرست و مرادی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و اعضای این مجمع در تالار بهارستان واقع در جاده قدیم ماهان برگزار شد، استان کرمان را یکی از بی حاشیه‌ترین استان‌های کشور در بحث اسکیت دانست و گفت: خوشبختانه این هیئت توانسته کار را به نحو احسنت جلو ببرد و هم اکنون ظرفیت حساب مالی هیئت نیز با تدابیر و مدیریت خوب آشورماهانی، رئیس این هیئت تکمیل است.

او ضمن ابراز خرسندی از عملکرد آشورماهانی، رئیس هیئت اسکیت افزود: خوشبختانه وی در مقایسه با سایر استان‌های کشور در بخش آموزشی قوی ورود کرده اند، امروز بهترین داوران و مربیان ما در سطح ملی از استان کرمان هستند، واقعاً بنده از این عملکرد لذت بردم و این‌ها قابل تقدیر است.

محمدرضایی تصریح کرد: رئیس هیئت اسکیت استان کرمان تاکنون چیزی برای خودش از من نخواسته، اگه چیزی طلب کرده، قطعاً برای استانش و دیگران بوده است.

او بیان داشت: با توجه به اینکه در چارت ساختاری فدراسیون تغیراتی ایجاد و آن را اصلاح کردیم، به دنبال این هستیم پستی در شأن آشورماهانی در هیئت رئیسه فدراسیون در نظر بگیریم تا بتوانیم از تجارب و توانمندی‌های وی حداکثر استفاده را کنیم.

محمدرضایی ضمن تبریک به انتخاب آشورماهانی به عنوان دومین سال متوالی به عنوان رئیس هیئت اسکیت استان کرمان، گفت: اتحاد و همدلی اعضای مجمع که با رأی قاطع و صد درصدی خود وی را به عنوان رئیس انتخاب کردند، مسئولیت وی را سخت‌تر و سنگین‌تر می‌کند که بایستی به نحو احسنت از عهده‌ی این مسئولیت بر بیایند.

وی با اعلام اینکه هر آمدنی رفتنی دارد، افزود: باید زمان را غنیمت بشماریم و تمام تلاش خود را کنیم تا نام نیکی از خود بر جای بگذاریم.

 

رئیس فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: متأسفانه این فدراسیون با توجه به وضعیت مملکت و تعدد رشته‌های اسیکت نتوانسته چیزی که حق ورزشکاران، مربیان، داوران و تیم‌های ملی ماست را ادا کند.

محمدرضایی بیان داشت: واقعاً شرمنده‌ی جامعه‌ی اسکیت هستم، چون زمانی که وارد فدراسیون اسکیت شدم رویا‌هایی برای این رشته در ذهن داشتم که شاید بعضاً به آن‌ها دست نیافته ایم.

وی گفت: خودم و تیم کاریم تاکنون در ادامه‌ی خدمت به جامعه اسکیت و رسیدن به اهداف عالیه فدراسیون تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم و هیچ کوتاهی در این زمینه نشده است.

محمدرضایی با بیان گزارشی از افتخارات کسب شده‌ی توسط اسکیت بازان در میادین بین المللی پرداخت و افزود: این موفقیت‌ها حاصل یک کار تیمی در فضایی امن و در کمال آرامش، اتحاد و همدلی است و با کمک شما روسای هیئت‌ها می‌توانیم کار‌های بزرگتری انجام دهیم.

 

رئیس فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه اسکیت باید به عنوان یکی از رشته‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش در نظر گرفته شود، تصریح کرد: اگر چه متأسفانه وضعیت اقتصادی سبب شده ترس و دلهره‌ی تأمین تجهیزات که به لحاظ مالی گران هستند، بوجود آید، اما از آنجایی که ۹۹ درصد جامعه هدف ما دانش آموزان هستند ما باید این رشته را به عنوان رشته‌های اصلی آموزش و پرورش قلمداد کنیم و بتوانیم فعالیت‌ها را گسترش دهیم.

محمدرضایی از میزبانی ایران در جام ملت‌های آسیا طی امسال یا سال آینده خبر داد و بیان داشت: تصمیم به راه اندازی جام باشگاه‌های آسیا داریم تا بتوانیم تیم‌ها را اعزام کنیم.

او با اعلام اینکه در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا متأسفانه نماینده‌ای از رشته‌ی اسکیت نداشتیم، گفت: با پیگیری در نوزدهمین دوره‌ی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ در رشته اسکیت سرعت و در ماده‌های ۱۰۰ متر، ۳۰۰ متر و ۵۰۰ متر نماینده خواهیم داشت.

محمدرضایی با اعلام اینکه در این رقابت‌ها به عنوان یکی از رشته‌های پرمدال مطرح هستیم، خواستار توجه بیشتر وزارت ورزش و سایر بخش‌ها به این رشته‌ی ورزشی شد.

او افزود: با رایزنی‌هایی که با شورای المپیک آسیا داشته ایم، سه تا از بانوان را در رشته‌ی اسکیت برد به کمپ آموزشی چین فرستادیم که به مدت یک ماه اردو زده اند.

محمدرضایی تصریح کرد: همچنین از اکنون پیگیر برنامه‌های سه دختر ۱۸ و ۱۹ ساله هستیم.

 

رئیس فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه ادارت کل ورزش و جوانان استان‌ها نیز باید در بخش زیرساخت‌ها کمک کنند، بیان داشت: اداره کل ورزش و جوانان و هیئت اسکیت استان کرمان باید با ارتباطی که با شهرداری‌ها می‌گیرند بتوانند پیست‌های آموزشی را در شهرستان‌هایی که مستعد و علاقه‌مند به اسیکت هستند، راه اندازی کنند.

محمدرضایی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه متأسفانه گاهی بخش دولتی اجازه‌ی نفس کشیدن به بخش خصوصی را نمی‌دهد، گفت: با حمایت از بخش خصوصی می‌توان کار‌های بزرگی کرد، بنابراین انتظار داریم دولت به بخش خصوصی کمک کند نه رقیبت این بخش باشد.

او دغدغه امروز فدراسیون اسکیت را بخش آموزش یکپارچه برای تمام استان‌ها دانست و افزود: هر مربی که وارد پیست می‌شود فراخور ذهن خود، به نوعی آموزش می‌دهد بنابراین روز شنبه در جلسه هیئت رئیسه برای این موضوع، صدور گواهی نامه‌های فنی، فرآیند نحوه آموزش و فرآیند صدور گواهی نامه را ترسیم کردیم که روز دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده این را به همه‌ی استان‌ها ابلاغ می‌کنم و متولی و اجرای این کار را بر عهده‌ی خود باشگاه‌ها و هیئت‌های استان‌ها گذاشته ایم تا هرکسی برای اولین بار کفش اسکیت به پا می‌کند گواهی نامه‌ای در اختیارش بگذاریم که برایش رزومه شود.

در پایان این مجمع، امیررضا آشورماهانی با ۱۷ رای از مجموع ۱۷ رای اعضای مجمع، برای ۴ سال دوم به عنوان رییس هیئت اسکیت استان کرمان انتخاب شد.

انتهای پیام/ب

مجمع انتخاباتی رئیس هیئت اسکیت استان کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، اسکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار