مرضیه هاشمی:

باید با بیان واقعیت ها، وظایف خود را به درستی انجام دهیم

مجری پرس تی وی گفت: تبلیغات رسانه‌ای کاری کرده که مردم فکر میکنند آمریکا بهترین کشور دنیاست.

باید با بیان واقعیت ها، وظایف خود را به درستی انجام دهیمبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مرضیه هاشمی، مجری پرس تی وی و فعال رسانه‌ای در مراسم بزرگداشت خبرنگار و اصحاب رسانه در لانه جاسوسی گفت: متاسفانه افرادی که نباید در جای مدیریت باشند مدیر برخی بخش‌ها شدند که جلوی پیشرفت کشور را گرفتند و این بخشی از جنگ نرم است.

وی افزود: اینکه برخی زمزمه‌ها و دیدگاه‌های دشمن از داخل به گوش میرسد اتفاق دردناکی است؛ بعضی وقت‌ها به خاطر صحبت‌هایی که میکنم حرف‌های زیادی از افراد میشنوم، اما این کار‌ها و صحبت‌ها به خاطر دیدگاهی است که دارم و محکم پای آن ایستاده ام.

هاشمی ادامه داد: وقتی یک خط و راه انتخاب میکنیم باید پای آن مقاومت داشته باشیم و اتفاق خوبی است که جوانان هم خط مقاومت را هم در پیش بگیرند؛ اینکه خط مقاومت را در پیش بگیریم میتوانیم شب سر راحت بر بالش بگذاریم و از کمک خدا بهره مند می‌شویم.

این فعال رسانه‌ای همچنین گفت: مقاومت هزینه‌هایی در پی دارد که حملات جنگ نرم و جریان سازی‌ها بخشی از آن هزینه هاست، اما ما خبرنگار‌ها باید به آن بپردازیم و آن‌ها را روشنگری کنیم و به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: تبلیغات رسانه‌ای کاری کرده که فکر میکنیم آزادی بیان در آمریکا وجود دارد و افراد بدون اینکه بدانند در این کشور چه اتفاقاتی می‌افتد، این کشور را بهترین کشور دنیا می‌دانند و از آن تعاریف عجیبی ارائه میدهند و ما خبرنگار‌ها وظیفه داریم واقعیت‌های آمریکا را بیان کنیم؛ امیدواریم بتوانیم در هر موضوعی که هستیم واقعیت‌ها را به نمایش بگذاریم و بتوانیم به وظیفه خود به درستی عمل کنیم.

مجری پرس تی وی ادامه داد: در آمریکا ۱۵ نفر از پولدارترین افراد رسانه را در دست گرفتند و خط قرمز‌های خبر را مشخص میکنند و هر تعریفی را از ایران و بقیه ارائه می‌دهند دولت رسانه‌های آمریکایی را کنترل می‌کنند.

وی در پایان عنوان کرد: باید نشان دهیم به دنیا که چطور در میان این حجم از خشونت در منطقه به آرامی نشسته ایم و امنیت زیادی داریم و باید نشان دهیم حاضریم برای ارزش‌های خود سختی بکشیم تا شاید بتوانیم به قدری تاثیر گذار باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی علی کرمی
۰۸:۰۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
مجموعه‌ای‌ از بانوان اهل‌ علم‌ و معرفت‌ که‌ پایبند به‌ ارزش های‌ والای‌ اسلامی‌ هستند برای‌ زمان‌ ما حادثه‌ای‌ پرمعنا تلقی‌ می‌شود... امروز در سایه‌ نظام‌ اسلامی‌ زنان‌ کشور به‌ سمت‌ جمع‌ کردن‌ میان‌ شخصیت‌ علمی‌، اجتماعی‌ و سیاسی‌ با شخصیت‌ دینی‌ و اهتمام‌ به‌ ارزش های‌ اسلامی‌ حرکت‌ می‌کنند و زنان‌ اهل‌ علم‌ و معرفت‌ و تقوا نشان‌ داده‌اند که‌ عروج‌ شخصیت‌ حقیقی‌ زن‌ در پایبندی‌ به‌ ارزش های‌ معنوی‌ است‌
آخرین اخبار