شرکت شش هزار دانش آموزکرمانی در طرح نشاط معنوی سازمان اوقاف

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان از شرکت شش هزار دانش آموز کرمانی در کلاس‌های طرح تابستانی نشاط معنوی این استان خبر داد .

شرکت شش هزار دانش آموزکرمانی در طرح نشاط معنوی سازمان اوقافبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان اظهار داشت: کلاس‌های طرح نشاط معنوی همزمان با شروع ایام تعطیلات تابستانی با شرکت بیش از ۶ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع مختلف تحصیلی و بزرگسال در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه این استان برگزا شد.

وی افزود: سازمان اوقاف در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی هر ساله ویژه برنامه‌های مختلفی را در دست اقدام دارد که برگزاری این طرح برای جذب قشر نوجوان و جوان جامعه به فضای معنوی اماکن متبرکه، یکی از برنامه‌های سازمانی اوقاف می‌باشد.

حجت الاسلام تدینی هدف از اجرای این طرح‌های تابستانی را غنی سازی اوقاف فراغت و استفاده حداکثری جوانان و نوجوانان با ارائه برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و تفریحی در فضای معنوی امامزادگان و بقاع متبرکه ذکرکرد و گفت: در حال حاضر کلاس‌های این طرح در ۹۰ پایگاه مستقر در اماکن متبرکه استان با شرکت ۶ هزار شرکت کننده در حال برگزاریست.

مدیر کل اوقاف استان با اشاره به اینکه کلاس‌های این طرح با حضور ۴۰ مُبلغ اعزامی و ۵۰ مربی بومی اداره می‌شود، خاطرنشان کرد: کلاس تصحیح قرائت نماز، برنامه‌های انس با قرآن، اردو‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی نیز در قالب این طرح برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم اختتاحیه کلاس‌های این طرح پایان مرداد ماه با حضور مسئولان شهرستانی در جواربقاع متبرکه و مراکز فرهنگی مجری طرح برگزارو از شرکت کنندگان فعال در این کلاس‌ها با اهدای جوایزی تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/س

برگزاری کلاس‌های طرح تابستانی نشاط معنوی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار