زیر و بم پرونده قطور سلطان فیلم‌های غیرقانونی / فاجعه‌ای تاریخی که «پسر کوچک» و «مرد چاق» آمریکایی در ژاپن رقم زدند / ماجرای توصیه‌ای که سردار سلیمانی به مدرسان نیرو‌های مقاومت می‌کرد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید؛ با ما همراه باشید.

راز‌هایی از زندان یوسف (ع) در قاهره/ بزرگترین زمین‌خوار ایران را بشناسید/ عامل اصلی کاهش قیمت طلا و سکه در بازار مشخص شد/ پشت پرده افزایش قیمت چادر چه می‌گذرد؟


زیر و بم پرونده قطور سلطان فیلم‌های غیرقانونی/ از ساپورت بهاییان تا پروژه‌ای که در شب‌های فتنه‌انگیز ۸۸ متوقف شد + اسناد
دروغ‌های اخیر رسول‌اُف صرف برای خودنمایی سیاسی بیشتر مطرح شده است. رسول اف با ذکر یک مورد جعلی بیان کرد که در بازجویی اخیرش که به خاطر آن به یک سال حبس محکوم شده، بازجویانش از سازمان اوج بودند.


فاجعه‌ای تاریخی که «پسر کوچک» و «مرد چاق» آمریکایی در ژاپن رقم زدند/ دلیل سکوت توکیو در مقابل واشنگتن چه بود؟ + تصاویر
حمله اتمی آمریکا به ژاپن در جنگ جهانی دوم تاکنون نه عذرخواهی کشور اول و نه شکایت قربانیان و بازماندگان آن‌ها را در پی داشته است.


ماجرای توصیه‌ای که سردار سلیمانی به مدرسان نیرو‌های مقاومت می‌کرد
روایتی درباره توصیه حاج قاسم سلیمانی به مدرسان نیرو‌های مقاومت را می‌خوانید.


فعالیت زنان ایزدی در باشگاه «بوکس» بعد رهایی از داعش و بردگی جنسی + تصاویر
زنان ایزدی که از قتل عام و برده‌داری جنسی داعش جان سالم به در برده‌اند اکنون برای فراموش کردن آن روزها در کلاس‌های رزمی شرکت می‌کنند.


ضرب و شتم ۲ پرستار در یک هفته! + جزئیات
محمد شریفی با اشاره به حادثه ضرب و شتم دو پرستار در دو بیمارستان دولتی و خصوصی، بروز چنین حوادث تلخی را نگران کننده دانست.


اقدام بی رحمانه مربی مهدکودک با ۴ کودک + عکس
مربی مهدکودکی در فلوریدا به جرم شکنجه ۴ کودک دستگیر شد.


پدری که از دوقلو‌های خردسالش یکی را برای زنده ماندن باید انتخاب کند + عکس
پدر دوقلو‌های بهم چسبیده بر سر دوراهی عجیبی قرار گرفت و باید تصمیم بسیار بزرگی را بگیرد.


بازداشت دامادی که با ضربات مرگبار چاقو پدرزنش را از پا درآورد
فردی که در ماه گذشته به علت اختلافات خانوادگی، مادر همسر خود را در شهرستان شازند به قتل رسانده بود، خود را به پلیس معرفی کرد.


۴ نکته مهم که هنگام خرید خودرو باید به آن دقت کنیم
در این مطلب نکاتی را به شما خواهیم گفت که باعث می‌شود میلیون‌ها تومان از پول خود را صرف وسیله‌ای نکنید که بعد‌ها حسرت آن را بخورید.


خواص شگفت انگیز یک خوردنی لاکچری!
مارچوبه سرشار از مواد معدنی، ویتامین K، فولات، کلسیم، فسفر، ویتامین‌های B ۱ ،A (تیامین)، B ۲ (ریبوفلاوین)، B ۳ (نیاسین)، B ۵ (اسید پانتوتنیک)، B ۶، ویتامین C و ویتامین E است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار