دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی خبرداد؛

استان مرکزی رتبه دوم غربالگری معتادان در کشور می‌شود

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: با افتتاح مرکز غربالگری معتادان رتبه دوم کشور را کسب می‌کنیم.

استان مرکزی رتبه دوم غربالگری معتادان در کشور می‌شود  ملک حسینی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در حاشیه جلسه این شورا  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با بیان اینکه مرکز تخصصی غربالگری معتادان به زودی در استان مرکزی راه اندازی می‌شود گفت: با افتتاح این مرکز از نظر فعالیت در این عرصه بعد از تهران دومین استان کشور می‌شویم که مرکز تخصصی غربالگری اعتیاد خواهد داشت.

ملک حسینی افزود:در دو ماه آخر سال ۹۷ و ۴ ماهه ابتدایی ۹۸ توانستیم در زمینه غربالگری معتادان کار‌های بزرگی را انجام دهیم.

اوبا بیان اقدامات پیشگیرانه به کار‌های فرهنگی هم اشاره کرد و گفت: در کنار نگهداری معتادان متجاهر که ۶ ماه به طول خواهد انجامید آموزش‌های فنی حرفه‌ای و اشتغال را هم برای آن‌ها انجام می‌دهیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همچنین از برگزاری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ایجاد اشتغال برای معتادین متجاهر هم در استان مرکزی خبر داد.

اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی هم در این جلسه گفت: پیشگیری مقدم بر مبارزه است و ما باید در جامعه پس از بررسی میدانی از ظرفیت‌های اجتماعی برای مبارزه با مواد مخدر استفاده کنیم که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید در این زمینه ورود کنند و در شهرستان‌ها و حتی در روستا‌ها اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

انتهای پیام / ج

مرکز تخصصی غربالگری معتادان به زودی در استان مرکزی راه اندازی می‌شود

برچسب ها: مواد مخدر ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.