وزیر نفت جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در بوشهر شد

معاون اول رئیس جمهور، وزیر نفت را به‌عنوان جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان‌های خوزستان و بوشهر تعیین کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون اول رئیس جمهوری در ابلاغیه‌های جداگانه به اعضای هیات دولت، جانشینان رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان‌های مختلف کشور را تعیین کرد.

براساس این ابلاغیه، بیژن زنگنه، وزیر نفت به‌ عنوان جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان‌های خوزستان و بوشهر تعیین شد.

در ابلاغیه اسحاق جهانگیری، نتایج مطلوب حضور جانشینان رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان‌ها در سال‌های اخیر برای پیشبرد اهداف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، درخواست مسئولان استان‌های کشور مبنی بر ادامه طرح مزبور برای امسال، تسهیل و برطرف شدن موانع و چالش‌های اجرای موثر سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در استان‌ها به‌ویژه در شرایط تحریم، اجرای منویات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین تحقق شعار سال ۱۳۹۸ که با عنوان رونق تولید نامگذاری شده، دلایل انتصاب جانشینان رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان‌ها عنوان شده است.

معاون اول رئیس جمهور به‌ عنوان رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی، از جانشینان خود  خواسته است با حضور موثر در نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی استان‌های یادشده، با همکاری همه دستگاه‌های ملی و استانی و دبیرخانه ستاد، همسو با تحقق اهداف و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان‌های یادشده، پیگیری‌ها و اقدام‌های لازم را انجام دهند.

جهانگیری با تاکید بر اینکه در اجرای این حکم همه دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری هستند، تاکید کرده، ضروری است گزارش فصلی پیشرفت فعالیت‌ها به اینجانب ارسال شود و در صورت نیاز به مجوز‌های خاص یا مصوبه ستاد، مراتب به‌همراه گزارش‌های توجیهی به دبیرخانه ستاد منعکس تا در نخستین فرصت اقدام لازم انجام شود.

انتهای پیام/ک

زنگنه، جانشین  رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.