مدیر جهاد کشاورزی بردسکن:

بیش از ۱۰میلیارد ریال یارانه کشمش به انگورکاران بردسکنی پرداخت شد

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن گفت: با هدف حمایت از کشاورزان انگور کار، بیش از ۱۰میلیارد ریال یارانه کشمش به انگورکاران بردسکنی پرداخت شد.

بیش از ۱۰میلیارد ریال یارانه کشمش به انگورکاران بردسکنی پرداخت شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  حسین محمدی مدیر جهاد کشاورزی بردسکن گفت: با هدف حمایت از کشاورزان انگور کار در دو مرحله یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان یارانه کشمش به دوهزار نفر از انگورکاران این شهرستان پرداخت شد.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان بردسکن در تولید محصول انجیر، انار و انگور حائز رتبه‌های اول تا سوم استان به شمار می‌رود، اما متاسفانه در زمینه فرآوری آن تاکنون کار خاصی صورت نگرفته است مدیریت جهاد کشاورزی و تعاون روستایی برای ایجاد کارخانه فرآوری این محصولات در منطقه آمادگی دارد چرا که صنایع تبدیلی و تکمیلی حلقه مفقوده زنجیره تولید در بخش کشاورزی شهرستان بردسکن است.

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن با اشاره به پرداخت تسهیلاتی با عنوان رونق تولید برای بهره برداران بخش کشاورزی گفت: این تسهیلات با بهره ۱۸ درصد است برای کسانی که طرح در زمینه باغداری، شیلات و دامداری اجرا کنند به ۴ درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

محمدی با اشاره به وضع منابع آبی منطقه بر ایجاد گلخانه‌ها تاکید کرد و افزود: متقاضیان ایجاد گلخانه‌ها می‌توانند از تسهیلات ۵ و ۹ درصدی و در مناطق برخوردار و غیربرخوردار برخوردار شوند.

در شهرستان بردسکن ۷ واحد گلخانه فعال است و به زودی دوگلخانه دو و پنج هکتاری نیز در شهرستان راه اندازی می‌شود.
 
انتهای پیام// ز.م
 

پرداخت یارانه کشمش به انگورکاران بردسکنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.