رئیس هیئت قایقرانی قم خبر داد؛

طرح استعدادیابی قایقرانی در قم برگزار شد

رئیس هیئت قایقرانی قم از برگزاری طرح استعدادیابی قایقرانی در دو بخش بانوان و آقایان در قم خبر داد.

ولی،رئیس هیئت قایقرانی قم در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،گفت:طرح استعدادیابی رشته‌های مختلف قایقرانی در رده های سنی مختلف صبح و بعدازظهر روز یکشنبه بیستم مرداد ماه در سالن حضرت علی اکبر واقع در دانیال با شرکت ۳۵ خانم و ۱۸ نفر دربخش آقایان برگزار شد.

طرح استعدادیابی قایقرانی در قم برگزار شد


او ادامه داد:در طرح استعدادیابی استانی قایقرانی، تست‌های آمادگی جسمانی از شرکت کنندگان گرفته شد تا استعداد‌های برتر در رشته‌های مختلف این رشته شناسایی و اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی قایقرانی شود.


قرائت،مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون قایقرانی درگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،گفت:طرح استعدادیابی رشته‌های مختلف قایقرانی استان قم امروز برای نخستین بار به عنوان هیئت نوپا در قم در بخش آقایان و بانوان برگزار شد.


او هدف از برگزاری طرح استعدادیابی قایقرانی را شناسایی استعداد‌های برتر رشته‌های مختلف قایقرانی در سطح استان عنوان کرد.

طرح استعدادیابی قایقرانی در قم برگزار شد


قرائت در ادامه با بیان این که قایقرانی از رشته‌های المپیکی و در تمام استان‌ها دارای هیئت است و تنها در استان قم هیئت قایقرانی وجود نداشت گفت:استان قم پتانسیل جمعیتی خوبی دارد با توجه به نزدیکی به پایتخت، دسترسی به امکانات و اردو‌های ورزشی این رشته فراهم است.


مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون قایقرانی ادامه داد:استان قم ورزشکاران موفقی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد و قطعا در رشته قایقرانی هم موفق عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

طرح استعدادیابی قایقرانی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار