اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه ولایت و امامت

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در شهرستان خوی گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه ولایت و امامت اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت السلام محمد رستمی دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر شهرستان خوی، درگفت و گو با خبرنگاران در مورد برنامه‌های دهه ولایت و امامت گفت: بیش از یکصد برنامه در قالب ۲۳برنامه در دهه ولایت و امامت توسط سپاه خوی برگزار می‌شود.
 
حجت الاسلام رستمی مراسم عمامه گذاری طلاب در شب غدیر در حسینیه شیخ نوایی، نورافشانی شب عید غدیر در پارک ملت، جشن‌های محله محور توسط حوزه‌های محلات و هیئت امنای مساجد، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان سادات، برگزاری محافل انس با قرآن در امام زاده سید بهلول، تشکیل حلقه‌های صالحین از برنامه‌های دهه ولایت وامامت عنوان کرد.
 
اودرادامه، بیان اهمیت واقعه غدیر و غدیر شناسی، برگزاری مسابقات ورزشی با عنوان جام ولایت، همایش زنان مدافع حریم ولایت، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، اعزام اکیپ‌های پزشکی و جهادی به مناطق محروم، همایش میثاق با ولایت در سطح نیرو‌های مسلح و اهداء جهازیه به نوعروسان نیازمند را از جمله برنامه‌های دیگر دهه ولایت عنوان کرد.
 
این مقام مسئول همچنین با اشاره به سنت دستگیری از بی بضاعتان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه با همکاری سایر موسسات خیریه اطعام نیازمندان را در طول دهه امامت و ولایت را برعهده خواهند داشت.
 
دبیراجرایی نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر شهرستان خوی با اشاره به همایش پیاده روی اهالی فیرورق تا زاویه حسن خان این شهرستان افزود: بازسازی واقعه غدیر خم همزمان با صبح عید سعید غدیر خم در زاویه حسن خان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/م
 

گرامیداشت دهه امامت و ولایت در خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.