برگزاری دوره‌ی آموزشی مدیریت سبز حفاظت محیط زیست برای ادارات دولتی

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از برگزاری دوره‌ی آموزشی مدیریت سبز حفاظت محیط زیست برای ادارات دولتی در راستای آشنایی و ارتقاء سطح آگاهی کارکنان خبرداد.

برگزاری دوره‌ی آموزشی مدیریت سبز حفاظت محیط زیست برای ادارات دولتیوحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در راستای آشنایی و ارتقاء سطح آگاهی کارکنان ادارات دولتی در حوزه محیط زیست و مدیریت سبز، اداره کل حفاظت محیط زیست استان، دوره‌های آموزشی تحت عنوان "مدیریت سبز، دفتر کار سبز " برگزار می‌کند.

پورمردان افزود: رویکرد اقتصاد مقاومتی و تکلیف قانونی بر طبق ماده ۳۸ قانون برنامه ششم توسعه و مصوبه هیئت وزیران از ضروریات پیاده‌سازی نظام مدیریت سبز محسوب می‌شود و نظام مدیریت سبز شامل: مدیریت مصرف انرژی، آب، مواد اولیه و تجهیزات، کاهش مواد زائد و بازیافت می‌باشد. بر این اساس مدیریت سبز نگاهی عقلایی و هوشمندانه به فعالیت‌ها دارد که باید در دستگاه‌های اجرایی نهادینه شود.

در این راستا اداره کل حفاظت محیط زیست استان با هدف ارتقاء آگاهی کارکنان در زمینه صرفه جویی، مصرف بهینه و مدیریت سبز و ایجاد و تداوم دولت سبز اقدام به برگزاری این دوره‌ها در ادارات سطح استان می کند.

انتهای پیام/ع

برگزاری دوره های آموزش مدیریت سبز، دفتر کار سبز در سیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار