بنز خودروی ۱۹۳۲ خود را بازسازی کرد +تصاویر

مرسدس بنز کلاسیک که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت مرسدس به منظور بازسازی خودرو‌های قدیمی این شرکت است، یک خودروی مسابقه‌ای مربوط به سال ۱۹۳۲ را بازسازی کرده است.

بنز خودروی ۱۹۳۲ خود را بازسازی کرد +تصاویربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، قرار است این خودروی بازسازی شده که اس اس کی ال نام دارد، در «نمایشگاه Concours d'Elegance ۲۰۱۹» در پبل بیچ کالیفرنیا به نمایش گذاشته شود.

موضوع این نمایشگاه خودرو‌های اسپرت تولید شده در ۱۲۵ سال گذشته است و بسیاری از شرکت‌های خودروساز قدیمی دنیا مدل‌های کلاسیک بازسازی شده خود را در نمایشگاه مذکور در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهند.

علاوه بر خودروی مسابقه‌ای سال ۱۹۳۲ مرسدس، در این نمایشگاه یک خودروی کلاسیک دیگر به نام دبلیو ۱۴۲ که محصول سال ۱۹۳۸ است نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

بنز برای بازسازی و نمایش یکی از قدیمی‌ترین تولیدات خود به نام موتورواگن که در سال ۱۹۸۶ ساخته شده هم برنامه ریزی کرده است.

خودرو‌های بازسازی شده دیگری که توسط مرسدس بنز در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرند، عبارتند از مرسدس سیمپلکس محصول سال ۱۹۰۳ با موتور ۴۰ اسب بخاری و مرسدس بنز‌ای سی کیو مدل ۱۸۸۶.

مرسدس اس اس کی ال با موتور ۲۴۰ اسب بخاری قابل ارتقا به ۳۰۰ اسب بخار، حداکثر سرعت ۲۳۰ کیلومتر در ساعت و طراحی بدنه منحصر به فرد از شگفتی‌های فنی و مهندسی زمان خود محسوب می‌شد.

بنز خودروی ۱۹۳۲ خود را بازسازی کرد +تصاویر

منبع:مهر

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار