پورحسن: تنها ۳ باشگاه با فدراسیون تسویه حساب کرده اند

سرپرست سازمان لیگ والیبال ایران گفت: به استثنای سه تیم راه یاب ملل مریوان، فولاد سپاهان و فولاد سیرجان ایرانیان، دیگر باشگاه‌ها با فدراسیون تسویه حساب نکرده اند.

پورحسن: تنها ۳ باشگاه با فدراسیون تصفیه حساب داشته استبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون والیبال، منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ والیبال ایران درباره آخرین وضعیت لیگ برتر اظهار داشت: تیم های لیگ برتری به غیر از تیم‌های راه‌ یاب ملل مریوان، فولاد سپاهان و فولاد سیرجان ایرانیان، هیچ تیم دیگری در لیگ برتر و دسته اول تا به امروز با فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان خود تسویه حساب نکرده اند. اگر به غیر از این ها  باشگاهی با بازیکنان و کادرفنی خود تسویه حساب کرده است هنوز مدارک را به فدراسیون ارسال نکرده است، ما هم طبیعتاً از این تصفیه حساب بی‌اطلاع هستیم اما به استثنای سه باشگاه ذکر شده، هیچ باشگاهی با فدراسیون تسویه حساب نکرده و تا زمانی که این کار انجام نشود، مسابقات لیگ برگزار نمی‌شود.

او در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: برای آخرین بار به کلیه باشگاه‌ها فرصت داده می‌شود تا در روز‌های شنبه الی دوشنبه مورخ ۲۶ مرداد لغایت ۲۸ مرداد، جهت تصفیه حساب به امور مالی فدراسیون مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید:

کولاکوویچ: روسیه در دفاع بهتر از ما عمل کرد/ از بازی بازیکنانم رضایت دارم

ایران - روسیه/ کار سخت سروقامتان مقابل تزار‌های پرافتخار

تیم ملی والیبال ایران ۰ - روسیه ۳ / سهمیه المپیک به تعویق افتاد/ پایان کار سرو قامتان در سرزمین تزار‌ها


انتهای پیام/

اظهارات سرپرست سازمان لیگ والیبال درباره شرایط باشگاه ها 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار