سرنوشت غول آهنی بدترکیب در ورودی شهر یاسوج همچنان در بلاتکلیفی

پروژه‌ای که سال‌ها نیمه‌تمام در ورودی شهر یاسوج باقی مانده هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج یکی از پروژه‌های عمرانی- فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد که سال‌های سال راکد مانده و هنرمندان چشم انتظار تکمیل آن هستند پروژه مجتمع بزرگ فرهنگی شهر یاسوج واقع در ورودی این شهر و روبروی کارخانه قند یاسوج است.

پروژه‌ای که در دولت احمدی‌نژاد کلنگ آن بر زمین زده شد و تقریبا همه پروژه‌هایی که با آن شروع کرده بودند اکنون به اتمام رسیده و این پروژه همچنان در قالب یک اسکلت آهنی بد ترکیب باقی مانده است.

مسؤولان به خصوص مسؤولان ارشاد اسلامی استان در این چند سال نتوانستند با رایزنی و چانه‌زنی فکری به حال پروژه کنند و مسؤولان استانی و نمایندگان مجلس هم اقدامی برای رفع این مشکل و تکمیل پروژه یا نکردند و یا کاری از دست آن‌ها برنیامد.

در روزهایی که وزیر وقت ارشاد در دولت اول تدبیر و امید حاشیه‌ای ایجاد کرده بود و سخنان جالبی در خصوص استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر بهمئی بر زبان نیاورده بود؛ معاون وزیر ارشاد برای دلجویی از مردم سفری به استان داشت.

در آن سفر قرار شد که مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به پروژه مرکز بزرگ فرهنگی یاسوج اختصاص یابد که طبق گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان این مبلغ اختصاص یافت اما چون پیمانکار مطالباتی بابت ساخت این پروژه داشت ۱۰ میلیارد تومان به پیمانکار پرداخت شد.

سؤال اینجاست که اولا چرا به جز این مبلغ، مسؤولان استانی در طول این سال‌ها تلاشی برای جذب اعتبارات دیگری از مرکز برای تکمیل پروژه نکردند و سؤال دوم این که اگر ۱۰ میلیارد تومان به پیمانکار داده شد سرنوشت ۱۰ میلیارد تومان دیگر در این پروژه چه شد.

 همچنان هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد پی‌گیر ساخت این پروژه هستند و مسؤولاناستانی باید به احترام هنرمندان استان بعد از سال‌ها بلاتکلیفی این پروژه را به سرانجام برسانند.

انتهای پیام/ط

پروژه‌ای که سال‌ها نیمه‌تمام در ورودی شهر یاسوج باقی مانده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.