جنگنده‌ای که دیروز به هواپیمای وزیر دفاع روسیه نزدیک شد، متعلق به اسپانیا بوده است

بنابر اعلام منابع خبری، جنگنده ناتو که روز گذشته بر فراز دریای بالتیک به هواپیمای وزیر دفاع روسیه نزدیک شد، متعلق به اسپانیا بوده است.

جنگنده اسپانیایی به هواپیمای وزیر دفاع روسیه نزدیک شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روزنامه ال پائیس اعلام کرد جنگنده سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) که روز گذشته سعی در نزدیک شدن به هواپیمای سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه داشت، متعلق به نیروی هوایی اسپانیا بوده است.

به نوشته این روزنامه اسپانیایی، این جنگنده ناتو از دوم ماه می‌ به عنوان بخشی از ماموریت این سازمان در لیتوانی حضور داشته است. یک مقام ناتو پیشتر در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک تائید کرد که این جنگنده ناتو روز سه‌شنبه در تلاش بوده تا هواپیمای روسی را که در حال نزدیک شدن به حریم هوایی ناتو بوده است، شناسایی کند.

خبرگزاری تاس روسیه دیروز از نزدیک شدن جنگنده سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) به هواپیمای وزیر دفاع روسیه بر فراز دریای بالتیک خبر داد. این خبرگزاری در ادامه اعلام کرد جنگنده‌های روسیه در اقدامی، جنگنده ناتو را مجبور کردند تا از مسیر هواپیمای وزیر دفاع این کشور دور شود.

این اولین بار نیست که جنگنده‌های ناتو به هواپیمای شویگو نزدیک می‌شوند. در موردی مشابه در ژوئن سال ۲۰۱۷ یک فروند جنگنده اف-۱۶ ناتو به هواپیمای وزیر دفاع روسیه نزدیک شد که توسط جنگنده سوخو-۲۷ از آن دور شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، ناتو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار