توجه به همسانی کمیت و کیفیت کار در گروه‌های جهادی

توجه جدی بر کمیت و کیفیت گروه‌های جهادی، تربیت نیرو‌های انسانی مورد نظر انقلاب اسلامی را در بر خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با اشاره به دیدار اخیر تعدادی از جهادگران با مقام معظم رهبری که با حضور رئیس بسیج سازندگی کشور نیز همراه بود گفت: موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد برآیند پیگیری حرکت‌های جهادی، توسعه و پیشرفت فعالیت‌ها و عملکردی که بسیج در حوزه ایجاد گروه‌های جهادی، پشتیبانی و نقشی که در سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها دارد، بود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی افزود: پس از این دیدار مقام معظم رهبری بیانیه ۹ بندی را نوشتند که در آن رویکرد فعالیت‌های جهادی و اینکه جهادگران در گام دوم انقلاب ورود جدی داشته باشند مورد تاکید قرار گرفته است.

هنری با بیان اینکه امروز گردهمایی بزرگ جهادگران در حرم عبدالعظیم حسنی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در این همایش بیانیه‌ای قرائت خواهد شد و جهادگران به پیام مقام معظم رهبری لبیک خواهند گفت و برای عملیاتی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه ریزی خواهند کرد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: تاکید مقام معظم رهبری برای ورود جدی جهادگران به مسائل کلان و موضوعاتی که نیاز به تفکر است بوده و از جمله مباحث این بیانیه که بر آن تاکید شده نقش آفرینی گروه‌های جهادی در گام دوم انقلاب است.

هنری بیان کرد: مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به نقش مهم جوانان در جامعه و تاثیر گذاری آن‌ها اشاره کرده و تاکید داشته اند که کشور نیاز به جوانان و تربیت نیرو‌های جوان انقلابی، پای کار و توانمند برای ادامه مسیر انقلاب دارد.

انتهای پیام / ط آ

برچسب ها: بسیج ، جهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.