آغاز به کار رسمی حزب جمهوریت ایران اسلامی در خراسان رضوی

فعالیت حزب جمهوریت ایران اسلامی در خراسان رضوی با حضور حجت الاسلام منتجب نیا موسس این حزب در مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام رسول منتجب نیا رئیس هیئت مؤسس حزب جمهوریت ایران اسلامی در نشستی با اصحاب رسانه، گفت: ملاک در انتخابات پیش رو باید بر اساس شایسته‌سالاری باشد و هرکس که به مجلس می‌رود باید درد ملت را بفهمد و برای درمان آن اقدام کند.

او با اشاره به فعالیت حزب جمهوریت ایران اسلامی ادامه داد: این حزب پس از گذراندن مراحل قانونی از دوم مرداد امسال، رسما فعالیت خود را آغاز و نخستین مرکز استانی آن در خراسان رضوی افتتاح شد.

رئیس هیئت مؤسس حزب جمهوریت ایران اسلامی با بیان اینکه هسته‌های استانی حزب جمهوریت ایران اسلامی در حال شکل‌گیری است، گفت: به‌زودی اولین جلسه مدیران استانی این حزب به میزبانی حزب جمهوریت ایران اسلامی خراسان رضوی در مشهد با حضور امین محمد زاده به عنوان مسئول حزب در خراسان رضوی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام منتجب نیا افزود: خراسان رضوی یکی از استان‌ها پیشگام در فعال شدن این حزب در سطح کشور می‌باشد.

او تصریح کرد: هیئت مؤسس حزب جمهوریت ایران اسلامی ۲۷ عضو دارد و تا اجرای مجمع عمومی که در نیمه دوم مهر ماه امسال برگزار می‌شود، وظایف و مسئولیت‌ها برعهده اعضای این هیئت بوده، اما پس از برگزاری مجمع وظایف به اعضای جدیدی که انتخاب می‌شوند سپرده می‌شود و برای هر استان حداقل ۵ عضو هسته اولیه انتخاب می‌شود و این عدد در استان‌های مختلف با توجه به ظرفیت آن استان متفاوت است.

رئیس هیئت مؤسس حزب جمهوریت ایران اسلامی گفت: یکی از برنامه‌های مهم حزب جمهوریت ایران اسلامی در سال ۹۸ در بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه امسال بوده است تا مجلسی قدرتمند و در خور شان ملت ایران شکل بگیرد.

حجت الاسلام منتجب نیا با اشاره به اینکه ملاک در انتخابات باید بر مبنای شایسته‌سالاری باشد، افزود: طبق قانون نمایندگانی که ۴ دوره در مجلس شورای اسلامی حضور داشته‌اند نمی‌توانند در انتخابات امسال کاندید شوند؛ گرچه تاحدودی موافق این مصوبه برای حضور دیگر نخبگان و ظرفیت‌ها هستیم، اما نباید ظرفیت نیرو‌هایی که نمی‌توانند در مجلس بعد حضور یابند به‌راحتی نادید بگیریم.

او تصریح کرد: امیدواریم که حق و حقوق کاندیدا به‌خوبی رعایت شود و هیچگونه بی‌عدالتی‌ای شاهد نباشیم و هرکس هم که به خانه ملت می‌رود درد ملت را درک کرده و ضمن عمل به وعده‌هایش در جهت درمان آن با همکاری دولت تلاش کند و وعده‌هایش تنها در زمان انتخابات که می‌خواهد رای مردم را بگیرد نباشد و در طول ۴ سال مسئولیتش به معنای واقعی خادم ملت در خانه ملت باشد.

انتهای پیام//ف. ح

نمایندگان بر اساس شایسته سالاری انتخاب شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.