دیدار تولیت آستان قدس رضوی با آیت‌ الله مصباح یزدی

تولیت آستان قدس رضوی با آیت‌ الله مصباح یزدی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) دیدار و گفت و گو کرد.

تولیت آستان قدس رضوی با آیت‌ الله مصباح یزدی دیدار کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌ الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با آیت‌الله مصباح یزدی در مشهد ضمن بیان گزارشی از اقدامات آستان قدس رضوی در حوزه فرهنگ، گفت: تمام تلاش ما در این آستان مقدس اجرای منویات مقام معظم رهبری و خدمت شایسته به مردم است.

او حضور حضرات آیات در مشهد مقدس به منظور زیارت بارگاه منور امام رضا (ع) را فرصتی بسیار مغتنم برای محافل علمی، فرهنگی و اجتماعی دانست و ادامه داد: باید از این فرصت حضور برای بالا بردن سطح علمی مراکز دانشگاهی و حوزوی، توسعه اخلاق اسلامی، بصیرت آفرینی حداکثر استفاده را برد.

آیت‌الله مصباح یزدی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) هم در این دیدار به ظرفیت‌های فرهنگی عظیم بارگاه منور امام علی بن موسی الرضا (ع) اشاره کرد و گفت: این آستان نورانی سراسر تجلی کرامات حضرت رضا (ع) است و هر که پا به این درگاه می‌گذارد به میزان ظرفیت از این نورانیت بهره خواهد برد.

او ضمن آرزوی توفیق برای حجت‌الاسلام والمسلمین مروی در کسوت تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: آنچه در حوزه مباحث مرتبط با علوم اسلامی در توان داشته باشم بدون منت به عنوان یک واجب شرعی به طلاب، دانشجویان و علاقه‌مندان ارائه خواهم کرد.
 
انتهای پیام //ف  . ک
 

تولیت آستان قدس رضوی با آیت‌ الله مصباح یزدی دیدار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.