رییس دانشگاه اصفهان گفت:روه اقتصاد دانشگاه اصفهان جزو بزرگ ترین و فعال ترین گروه های اقتصاد در دانشگاه های کشور است و اساتید این گروه از رتبه های علمی بسیار بالایی برخوردار اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان صبح امروز در نشست علمی مسائل اقتصاد کلان کشور با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی اظهار کرد: گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان جزو بزرگ‌ترین و فعال‌ترین گروه‌های اقتصاد در دانشگاه‌های کشور است و اساتید این گروه از رتبه‌های علمی بسیار بالایی برخوردار اند. فعالیت گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان در گرایش‌های مختلف اقتصادی، در کل کشور شاخص و قابل توجه است.

او افزود: سال گذشته جلسه‌ای با معاون اول رییس جمهور داشتیم که در آن مصوب شد دانشگاه‌های مختلف کشور با تشکیل کمیته‌های تخصصی در حوزه‌های اقتصادی نقطه نظرات و طرح‌های خود در حوزه مباحث مالی و نظام اقتصادی را به وزارت امور اقتصاد و دارایی به عنوان مسئول اقتصاد کشور ارائه کنند. دانشگاه اصفهان فعالیت کمیته تخصصی دانشگاهی خود را در زمینه مطالعات بر سرمایه اجتماعی آغاز کرد و پس از ۱۰ ماه این مطالعات به جمع بندی نقطه نظرات منجر شد.

رییس دانشگاه اصفهان با اشاره به فعالیت شاخص اساتید اقتصاد این دانشگاه در حوزه سرمایه‌های اجتماعی، خاطر نشان کرد: اساتید اقتصاد دانشگاه اصفهان در حوزه اقتصاد کلان نیز وارد شدند و به دانشگاه تهران که مسئول مطالعات در این حوزه بود، مشاوره و طرح ارائه کردند.

طالبی افزود: امیدواریم اساتید اقتصاد دانشگاه اصفهان بتوانند به دولت در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم کمک کنند.

انتهای پیام/م

 

برگزاری نشست علمی مسائل اقتصاد کلان کشوردردانشگاه اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار