انتشار اطلاعات جدید تلویزیون هوشمند وان‌پلاس +تصویر

به تازگی شرکت وان‌پلاس اطلاعات جدیدی درباره تلویزیون هوشمند خود منتشر کرده‌ است که ما را بیشتر با این محصول آشنا می‌کند.

انتشار اطلاعات جدید تلویزیون هوشمند وان‌پلاس +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وان‌پلاس از سال گذشته در حال ارائه نشانه‌هایی از تلویزیون هوشمند خود است. اما هیچ چیز مشخصی درباره آن به بیرون درز پیدا نکرده بود تا این که فهرست Bluetooth SIG از اطلاعات این تلویزیون هوشمند پرده برداشت. این فهرست مشخص کرد که تلویزیون هوشمند وان‌پلاس در اندازه‌های بزرگی (از ۴۳ تا ۷۵ اینچ) تولید خواهند شد و همه آن‌ها دارای پنل LED هستند.

نام و لوگوی نهایی تلویزیون هوشمند وان پلاس

در کنار همه این موارد، ما هنوز اطلاعات کافی درباره محصول جدید وان‌پلاس نداشتیم، تا اینکه اخیرا یکی از مدیران این شرکت نام نهایی تلویزیون خود را اعلام کرد و علاوه بر آن تصویری را به نمایش گذاشت که گفته می‌شود احتمالا لوگوی نهایی این محصول است. البته نامی که اعلام شد کاملا قابل حدس بود، زیرا تلویزیون هوشمند پلاس، OnePlus TV نام دارد.

این منطقی‌ترین طرح نامگذاری در بازار امروز است. فردی که این نام را تائید کرده است در ادامه حرف‌هایش گفت: «بله، ما قصد داریم اولین محصول تلویزیونی هوشمند خود را " OnePlus TV" بنامیم، ساده، اما امروزی؛ زیرا معتقدیم که هیچ نام دیگری غیر از برند ما وجود ندارد که بتواند ارزش، افتخار و دیدگاهمان را بهتر نشان دهد.»

لوگوی منتشر شده از این محصول هم مانند نام آن، بسیار ساده بوده و به جز نام دستگاه و شرکت سازنده آن محتوای دیگری درون خود جای نداده است. این لوگو را در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتشار اطلاعات جدید تلویزیون هوشمند وان‌پلاس +تصویر

گفته می‌شود که از بین تمام اندازه‌هایی که در Bluetooth SIG فهرست شده، فقط نسخه ۷۵ اینچی OnePlus TV برای آمریکا است. تلویزیون‌های وان‌پلاس کوچکتر به سایر نقاط جهان عرضه می‌شوند و نسخه ۴۳ اینچی، که کوچکترین این دسته است، تنها به هند ارسال خواهد شد. مدل‌های دیگر ۵۵ و ۶۵ اینچی این محصولات نیز به زودی در Bluetooth SIG ظاهر می‌شود، اما هنوز مشخص نیست برای چه مناطقی درنظر گرفته شده‌اند.

انتهای پیام/ 

اطلاعات جدید OnePlus TV منتشر شد

برچسب ها: فناوری ، وان پلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار