رفع تصرف ۴۱۱ هزار متر مربع از اراضی دولتی استان کرمان

رئیس یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی کرمان گفت: طی چهار ماهه نخست امسال ۴۱۱ هکتار از اراضی دولتی از متصرفین باز ستانده شده و به بیت المال بازگشته است.

رفع تصرف ۴۱۱ هزار متر مربع از اراضی دولتی استان کرمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  طالبی زاده؛ رئیس یگان حفاظت از اراضی دولتی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت:طی چهار ماهه نخست امسال ۴۱۱ هکتار از اراضی دولتی در استان کرمان از متصرفین و زمین خواران باز ستانده شده، و به بیت المال بازگشته است.

 رئیس یگان حفاظت از اراضی دولتی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: از این میزان، حدود ۳۵۱ هزار متر مربع از این اراضی، به صورت علی الراس توسط یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی، و حدود ۶۰ هزار متر مربع هم با دستور مقام قضایی رفع تصرف شده است.

رئیس یگان حفاظت از اراضی دولتی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان افزود: ارزش اراضی دولتی رفع تصرف شده، بیش از ۲۰۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است.

او تصریح کرد: بیشترین رفع تصرف مربوط به شهرستان سیرجان، شامل ۱۵ قطعه زمین به مساحت ۳۲۲ هزار و ۶۲۹ متر مربع و به ارزش ۱۳۷ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال بوده است.

یاد آور می‌شود:استان کرمان از استان‌های پیشتاز در رفع تصرف اراضی دولتی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/س

کرمان از استان‌های پیشتاز در رفع تصرف اراضی دولتی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار