مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد:

مرجع ثبت اطلاعات صدورکارت سوخت تاکسی سامانه تاکسیرانی است

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت:مرجع ثبت اطلاعات برای صدور و تخصیص سهمیه در ناوگان تاکسیرانی شهر مشهد، سامانه جامع تاکسیرانی خواهد بود.

مرجع ثبت اطلاعات صدورکارت سوخت تاکسی، سامانه تاکسیرانی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  احمد محبی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: با توجه به اینکه، صدور کارت سوخت در شرف انجام است، بنابراین به اطلاع تاکسیرانان می‌رسد که مرجع ثبت اطلاعات برای صدور و تخصیص سهمیه در ناوگان تاکسیرانی شهر مشهد، سامانه جامع تاکسیرانی خواهد بود.

او تصریح کرد: بر این اساس آن دسته از تاکسیرانان که تاکنون اطلاعات پروانه تاکسیرانی و بهره‌برداری آن‌ها در سامانه جامع ثبت نشده است، در اسرع وقت برای ثبت و تکمیل مدارک به شرکت‌های کارگزاری خدمات تاکسیرانی مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: بدیهی است در صورت ثبت نشدن پروانه تاکسیرانی و بهره‌برداری از تاکسی در سامانه جامع تاکسیرانی از سوی تاکسیرانان، تبعات آن متوجه شخص مالک بوده و هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه این سازمان نخواهد بود.
 
انتهای پیام// ز.م
 

صدورکارت سوخت تاکسی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.