معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت:دستگاه های متولی استان در زمینه آسیب های اجتماعی همت خود را مضاعف کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در جلسه کمیته نظارتی سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه خانواده گفت: دستگا‌های متولی حوزه فرهنگی باید متناسب با تنوع تهدیدها، برنامه‌های مربوط به حوزه خانواده را طراحی کنند.

او در ادامه به رتبه اول استان در شاخص طلاق اشاره کرد و تصریح کرد: وقتی در چنین شاخصی خراسان رضوی در بین استان‌های کشور رتبه نخست را کسب می‌کند، نشان می‌دهد که اقدامات دستگاه‌های مسئول کافی نبوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در حوزه مقابله با آسیب‌های حوزه خانواده، می‌توان از تجربه کشور‌های اسلامی موفق در این زمینه استفاده کرد و عملکرد بهتری داشت.

جعفری با بیان اینکه در حوزه تحکیم بنیان خانواده و مقابله با آسیب ها، نیازمند راهکار اجرایی هستیم، افزود: دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگی باید برای ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری برنامه داشته باشند تا دغدغه‌های این حوزه کاهش یابد.

او با تاکید بر اینکه سیاست‌های ابلاغی توسط مقام معظم رهبری در حوزه خانواده منشور و چراغ راه ما در استان است، ادامه داد: این سیاست‌ها حتما باید در دستور کار قرار گیرد و در راستای عملی شدن آن تلاش شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به این که توجه به مباحث خانواده از دوران کودکی باید رصد شود، گفت: باید مدل خانواده سالم را الگو برداری کرده و با برنامه ریزی دقیق در راستای ترویج آن گام برداریم.

انتهای پیام//ف. ص

برگزاری جلسه کمیته نظارتی سیاست‌های ابلاغی حوزه خانواده در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار