رئیس سازمان مدیریت پسماند در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نیازمند بازنگری در قراردادهای پسماندهای خشک هستیم/ بالا بردن نرخ قراردادها عرصه مزایده را خالی می‌کند

علیپور اظهار نظر‌هایی مبنی‌بر رساندن قرارداد‌های پسماند خشک به ۵۰۰ میلیارد در سال جاری را رد کرد و خواستار تجدیدنظر در آن‌ها شد.

نیازمند بازنگری در قراردادهای پسماندهای خشک هستیم/ بالا بردن نرخ قراردادها عرصه مزایده را خالی می‌کندصدرالدین علیپور رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اظهارات میرلوحی عضو شورای شهر تهران مبنی‌ بر اینکه سال آینده قرارداد جمع‌آوری پسماندهای خشک با پیمانکاران را به یک هزار میلیارد تومان می‌رسانیم، گفت: این ارقام را به راحتی نمی‌توان بیان کرد و من امکان رسیدن به چنین مبالغی را رد می‌کنم.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تأکید بر اینکه به زودی طی جلسه‌ای با کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران به یک تعامل خواهیم رسید، گفت: ممکن است در زمانی ارزش پسماند بالا و در زمانی دیگر هم کاهش یافته باشد و با توجه به این شرایط نمی‌توان به راحتی ارقام ثابتی را برای درآمد حاصل از پسماندهای خشک متصور شد.

علیپور با تأکید بر اینکه باید مکانیزمی را پایه‌گذاری کنیم که مبنای آن کارشناسی باشد، گفت: از این طریق می‌توانیم قیمت‌ها را بر اساس شرایط بازار پیش‌بینی کنیم.


بیشتر بخوانید: سود هزار میلیاردی مافیا از طلای کثیف در پایتخت


او با بیان اینکه اولویت اول ما تمیزی و نظافت شهر است، تصریح کرد: اگر در حوزه جمع‌آوری پسماند به قیمت و درآمد حاصل از آن توجه بیشتر و در قیمت‌ها رقابت ایجاد کنیم، ممکن است تبعات دیگری داشته باشد و پیمانکاران برای اینکه بتوانند آن مبالغ را تأمین کنند، مخازن زباله را به هم بریزند و به آلودگی شهر دامن زنند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران بازنگری و کارشناسی مجدد در قراردادهای پسماند خشک را نیازی ضروری برشمرد و گفت: از سویی ما نمی‌توانیم قیمت‌ها را به قدری بالا ببریم که دیگر کسی در مزایده شرکت نکند، زیرا بالا بردن قراردادهای جمع‌آوری پسماندهای خشک عرصه مزایده را خالی می‌کند.

انتهای پیام/

واکنش عضو شورای شهر تهران به افزایش نرخ قرارداد پیمانکاران برای جمع‌آوری پسماندهای خشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار