تابش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح کرد؛

آخرین وضعیت ادغام بانک‌های وابسته به نیرو‌های مسلح در بانک سپه

عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار آخرین وضعیت ادغام بانک‌های وابسته به نیرو‌های مسلح را در بانک سپه تشریح کرد.

محمدرضا تابش عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت ادغام بانک‌های وابسته به نیرو‌های مسلح در بانک سپه گفت: هفته گذشته بازدیدی از بانک سپه داشتم و با مدیر عامل و هیئت مدیره این بانک ملاقاتی کردم.

وی با بیان اینکه با وجود سخت بودن روند ادغام بانک‌های وابسته به نیرو‌های مسلح کار، اما در حال انجام است، افزود: برخی بانک‌های نظامی دچار ضرر و زیان هستند و دیگر آنکه از نظر نیروی انسانی مسائلی بر بانک سپه تحمیل می‌شود، اما در چارچوب توافقات ۴ کمیته کارشناسی تشکیل شده و تاکنون اقدامات خوب و موثری هم انجام داده است.  

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: براساس فرمایش و دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ادغام بانک‌های زیرمجموعه نیرو‌های مسلح در بانک سپه کارگروهی در دولت تشکیل شد که نشست‌هایی را با نظامیان و شورای پول و اعتبار برگزار کرد و در ادامه تمامی نظرات ملاک عمل قرار گرفت، البته در این میان از مدیر عامل بانک سپه و همکارانشان هم که اهتمام بسیار جدی برای ادغام این مجموعه علی‌رغم مشکلات موجود داشته‌اند باید تشکر و تقدیر کنم.

نماینده مردم اردکان در مجلس همچنین با اشاره به تغییر ندادن تابلو‌های بانک‌های زیرمجموعه نیرو‌های مسلح هم گفت: مسئولان مربوطه اعلام کردند که ما ابتدا می‌خواستیم تمام اقدامات عملی و اجرایی را پیش‌بینی کرده و سپس تابلو بانک‌ها را تغییر دهیم.

عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار تصریح کرد: طی هفته‌های آینده در تابلو‌های بانک‌های زیرمجموعه نیرو‌های مسلح قید خواهد شد که تحت نظر بانک سپه هستند یعنی تابلو خودشان باقی می‌ماند و این متن تنها در زیر آن اضافه می‌شود تا مراحل ادغام نهایی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار