دست انداز قطری‌ها پیش پای وحید شمسایی/ باز پس گیری آقای گلی جهان به تعویق می‌افتد؟

گفته می‌شود تیم ملی فوتسال قطر از انجام بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال کشورمان منصرف شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم های ملی فوتسال ایران و قطر قرار بود در چارچوب دیدارهایی تدارکاتی در تاریخ ۱۲ و ۱۴ شهریور ماه به میزبانی کشورمان به مصاف یکدیگر بروند، اما این موضوع هم اکنون در هاله‌ای از ابهام قراردارد.

گفته می شود قطری‌ها اعلام کرده اند که به خاطر برخی مسائل که در کشورشان به وجود آمده نمی‌توانند به ایران سفر کنند و قید این بازی‌ها را زده‌اند.


بیشتر بخوانید: ناظم الشریعه: لیگ فوتسال را به خوبی رصد می‌کنیم/ سطح تورنمنت آستاراخان از مقدماتی جام ملت‌ها بالاتر است


این بازی‌ها برای ایران از اهمیت بالایی برخوردار بود قرار بود بدین ترتیب عنوان آقای گلی جهان به وحید شمسایی برگردد اما اکنون برنامه ریزی‌ها بهم خورده و سفر قطری ها به ایران در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ما این موضوع را تأیید کرد و افزود: گویا قطری‌ها به خاطر شرکت کردن در یک مراسم و جشنی که در کشورشان برگزار می شود، حاضر نیستند به ایران سفر کنند.

حال باید دید که این موضوع چه واکنشی را از سوی کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال خواهد داشت چرا روز گذشته زمان برگزاری این مسابقات به طور رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد و آیا لغو بازی با قطر مورد موافقت کمیته فوتسال قرار می‌گیرد و یا این که این موضوع یک طلب یک طرفه است که از سوی کمیته فوتسال قطر مطرح شده است؟


بیشتر بخوانید: رئیس کمیته فنی فوتسال استعفا داد


اگر قطری‌ها به ایران نیایند، آن وقت بحث رکورد گلزنی وحید شمسایی به کل تغییر می‌کند و باید دید که وحید شمسایی چه واکنشی به این موضوع نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۴۸ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
اقا این همه تیم. تیم ملی افغانستان رو دعوت کنید و بازی رو انجام بدین
آخرین اخبار