هدیه خاص پرسپولیس به هوادارن به مناسبت عید غدیر +فیلم و تصویر

به مناسبت عید غدیر باشگاه پرسپولیس، برای تشویق هوادارن خود برای پیوستن به پویش فقط به عشق علی، هدیه ویژه‌ای در نظر گرفته‌است.

هدیه خاص پرسپولیس به هوادارن به مناسبت عید غدیر/ #فقط به عشق علیبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پویش «فقط به عشق علی» جریان زیبایی است که به مناسبت عید غدیر و  همزمان با دهه ولایت، با هدف پیوند هرچه بیشتر محبان امام‌علی‌(ع) و ترویج همدلی و کمک به همنوع و شناساندن سیره امام ولایت امیرالمومنین به راه افتاده است.

اعضای این پویش ویدئوها و تصاویری از کارهای خوبی را که با این هدف انجام داده‌اند در فضای مجازی با دیگران به اشتراک می‌گذارند. در راستای این جریان زیبا باشگاه پرسپولیس هم در صفحه اینستاگرام خود با انتشار کلیپی به همین مناسبت هوادارانش را برای پیوستن به این پویش ترغیب و تشویق کرد.

 در توضیح این کلیپ در صفحه پرسپولیس با هشتگ  فقط به عشق علی علیه السلام نوشته شده‌است: 

«چه مناسبت با عظمت و فرخنده‌ای است عیدالله اکبر که خجستگی و شکوه آن پایان ندارد.

غدیر خم محل اتصال کاروان رسالت با طلایه داران ولایت و امامت شد هنگامی که خاتم انبیا حضرت محمد (ص) در حجة الوداع دست شاه مردان، حضرت علی عالی اعلی (ع) را در دست خود فشرد و بالا برد تا حجت تمام کند.

باشگاه و بازیکنان تیم پرسپولیس به همین مناسبت، ضمن تبریک و شادباش این روز شریف، تدارک ویژه‌ای را برای هواداران دیده‌اند و به ۱۱۰ نفر از عزیزانی که با هشتگ #فقط_به_عشق_علی_علیه_السلام در زیر این ویدیو پیام بگذارند به حکم قرعه، لباس پرسپولیس را هدیه خواهند داد. »

هدیه خاص پرسپولیس به هوادارن به مناسبت عید غدیر/ #فقط به عشق علی

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس ، عید غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار