دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح کرد؛

کمک می‌کنیم بانوان ایرانی وارد استادیوم شوند

ویندسور جان به تازگی در مورد حضور بانوان ایرانی در استادیوم‌های فوتبال توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ویندسور جان دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا در مصاحبه اخیر خود با سایت رویترز، در مورد حضور بانوان ایرانی در  استادیوم‌های ورزشی از جمله تماشای فوتبال آقایان عنوان کرد: تلاش ما این است تا ضمن احترام به قوانین کشور‌ها کاری کنیم تا همگی از فوتبال لذت ببرند.

ضمن احترام به قوانین کشورها، کمک می‌کنیم بانوان ایرانی وارد استادیوم شوند

وی ادامه داد: فوتبال یک بازی جمعی است و علاقه‌مندان زیادی در تمام دنیا دارد. در ایران هم بانوان و هم آقایان فوتبال بازی می‌کنند و تلاش ما این است تا ضمن احترام به قوانین کشور‌ها کاری کنیم تا همگی از فوتبال لذت ببرند و به آن‌ها کمک می‌کنیم تا در استادیوم‌ها حضور پیدا کنند.کنفدراسیون فوتبال آسیا به تازگی از فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرده تا برنامه‌ای برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ارائه دهد.


بیشتر بخوانید: حضور بانوان در ورزشگاه آزادی+تصاویر


دبیر کل AFC در ادامه عنوان کرد: نگرانی اصلی ما این است در صورتی که این اتفاقرخ دهد موجی از نگرانی‌ها و اتفاقات جدید دامن ما را بگیرد. در حال حاضر برخی گزینه‌ها روی میز ما است و در مورد تصمیم نهایی هنوز سردرگمیم.

او همچنین در مورد حضور یک زن در کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا توضیحاتی ارائه کرد و گفت: به زودی یک زن سعودی بر توسعه و  ترویج فوتبال زنان نظارت خواهد کرد و نام او را رسانه‌ای خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: حضور بانوان ایران در ورزشگاه برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی قطعی می‌شود


انتهای پیام/ 

حضور بانوان در استادیوم های فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار