درک لذت واقعی بازی، با مانیتور Space Gaming سامسونگ

مانیتور ۳۲ اینچی جدید سامسونگ با قابلیت پخش تصاویری با کیفیت 4K، به طور ویژه برای عاشقان بازی‌های رایانه‌ای طراحی شده است.

درک لذت واقعی بازی، با مانیتور Space Gaming سامسونگبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  سامسونگ نسل جدیدی از نمایشگرهای مخصوص گیم خود را معرفی و عرضه کرد. مانیتور جدید سامسونگ Space Gaming  نام دارد و در ابعاد ۳۲ اینچ تولید شده است. کیفیت و وضوح بالای تصویر دو شاخصه اصلی محصول قدرتمند سامسونگ است.


بیشتر بخوانید: رونمایی از گجت هوشمند جدید اپل تا ماه آینده


مانیتورهای غول‌پیکر سامسونگ در صورت قرارگیری در کنار سیستم رایانه‌ای قدرتمند و بلندگوهای با کیفیت، اتاق خواب کاربر را در زمان بازی رایانه‌ای تبدیل به محیطی جذاب و دوست داشتنی برای درگیری با چالش‌های هیجان‌انگیز بازی‌های رایانه‌ای می‌کند. در واقع نمایشگرهای جدید سامسونگ کاربر را از محدودیت زمان و مکان رها کرده و با خود به درون بازی می‌برد.

درک لذت واقعی بازی، با مانیتور Space Gaming سامسونگ

نمایشگر Space Gaming، مانیتور مخصوص گیم جدید سامسونگ

سامسونگ به مشتریان خود تعهد داده است که هیچ‌گونه تاخیر در ارسال داده‌‌ها و اختلال در کیفیت نمایش تصاویر را در مانیتورهای جدید این شرکت مشاهده نمی‌کنند. نمایشگرهای جدید سامسونگ با نام تخصصی aka SR75Q شناخته می‌شوند و از پخش تصاویری با کیفیت 4K پشتیبانی می‌کنند. 

انتظار می‌رود مانیتور Space Gaming سامسونگ در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ میلادی با قیمت ۵۰۰ دلار به کاربران عرضه شود. با توجه به تعداد بسیار زیاد عاشقان بازی‌های رایانه‌ای و امکان نمایش چند تصویر به صورت هم زمان در نمایشگر جدید سامسونگ احتمالا کاربران از آن به طور مناسبی استقبال کرده و غول کره‌ای موفق خواهد شد در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی از این مانیتور‌ها را به فروش برساند.

درک لذت واقعی بازی، با مانیتور Space Gaming سامسونگ

از این نمایشگر می‌توان به عنوان تلویزیون نیز استفاده کرد و با توجه به ابعاد بزرگ آن کاربران می‌توانند از تماشا تصاویری با کیفیت لذت ببرند. این مانیتور به خوبی قابلیت ارتباط با نمایشگرهای دیگر را نیز دارد و می‌توان در صورت نیاز علاوه بر استفاده از این نمایشگر از یک یا چند نمایشگر دیگر نیز استفاده کرد.

انتهای پیام/

مانیتور Space Gaming، نمایشگر جدید سامسونگ با کیفیت تصویر 4K

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد3
۱۶:۵۷ ۰۵ دی ۱۳۹۸
این عالی است همین
آخرین اخبار